Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، انتشار اخباری در رابطه با شنود مکالمات روزنامه نگاران، فعالان سیاسی و اجتماعی، مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی و حتی شهروندان عادی رژیم صهیونیستی توسط نهادهای اطلاعاتی این رژیم ساعاتی است که به یک رسوایی بزرگ در رژیم صهیونیستی مبدل شده است.

به نوشته رسانه‌های عبری زبان بعد از آن که طی یک سال و اندی گذشته رسوایی پگاسوس شماری از کشورهای جهان را در نوردیده و نام رژیم صهیونیستی به عنوان طرف عامل انجام این جاسوسی و فروش این برنامه به رژیم های مختلف به سر زبان ها افتاد، امروز سه شنبه فاش شد، ساکنان سرزمین اشغالی نیز خود قربانی پگاسوس بوده و نهادهای امنیتی این رژیم از شهروندانش هم جاسوسی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه اقتصادی کالکالیست اولین افشاگر این رسوایی بود و خبر داد پلیس اسرائیل برنامه پگاسوس را به شکل سازمان یافته‌ای مورد استفاده قرار داده و فرماندهان پلیس نه تنها از به کارگیری این برنامه اطلاع داشته بلکه خود دستور به استفاده از آن علیه برخی از شخصیت‌های مخالف و فعالان سیاسی و اجتماعی داده‌اند.

براساس این افشاگری یکی از طرف‌‌هایی که قربانی این جاسوسی و شنود قرار گرفته اند، رهبران و ترتیب دهندگان تظاهرات برگزار شده علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق اسرائیل بودند که تمامی مکالمات و پیام‌های رد و بدل شده آنها شنود شده است.

براساس این گزارش نه تنها فعالان سیاسی و اجتماعی و مخالفان بلکه شهروندان عادی نیز به شکل رندمی در معرض این شنود قرار گرفته و پگاسوس تقریبا به تلفن همراه تمامی شهروندان اسرائیلی سرک کشیده است.

در این بین شبکه 13 تلویزیون اسرائیل در گزارشی اعلام کرد، افشای رسوایی شنود مکالمات موجی از خشم و عصبانیت را در میان اسرائیلی‌ها به وجود آورده است.

این شبکه عبری زبان در گفتگو با کارشناسان فاش کرد، مسئله صرفا به شنود مکالمات و پیام‌های رده و بدل شدن فرد قربانی مربوط نمی‌شود بلکه تمامی محتویات موبایل شما در اختیار طرف شنود کننده قرار گرفته و هیچ حریم شخصی در تلفن همراه شما دیگر وجود نخواهد شد و از لحظه‌ای که برنامه وار تلفن همراه شما شود دیگر این تلفن فقط متعلق به شما نخواهد بود.

مسئولین رژیم صهیونیستی برای مهار اعتراضات و خشم جامعه وارد عمل شده و ادعا کردند تحقیقات خود را در این رابطه آغاز می‌کنند.

واللا نیوز در گزارشی که شامگاه سه شنبه منتشر شد خبر داد، نهادهای نظارتی مسئله شنود تلفن‌های همراه شهروندان را توسط پلیس مورد بررسی قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۶۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره از شهادت سه نفر دیگر بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به گروهی از فلسطینیان در نزدیکی وادی غزه در شمال اردوگاه النصیرات خبر داد.

از سوی دیگر منابع وابسته به هلال احمرفلسطین اعلام کردند که اشغالگران عامدانه تیم های امدادی و آمبولانس ها هنگام ماموریت میدانی هدف قرار می دهند.

همزمان وزارت بهداشت غزه از شرایط نابسامان ساکنان غزه از حیث آب آشامیدنی خبر داد و بیان کرد که ساکنان غزه آب ناسالم مصرف می کنند.

این درحالی است که ساعتی قبلف وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۴ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینی ها در این باریکه مرتکب شده است. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۴۳۷ نفر رسیده است. در این حملات ۳۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۹ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۷۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

کد خبر 6089978

دیگر خبرها

  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند