Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر بهنام پیری گفت: استان قزوین در زمینه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس جزو استان‌های آخر کشور بود اما اکنون با اقدامات صورت گرفته در میانه جدول قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ سرتیپ دوم امیر بهنام پیری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که ظهر دیروز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: با تلاش و همت همکاران، بنیاد حفظ آثار استان قزوین توانست در حوزه روحانیت مقام دوم کشوری و در حوزه زنان مقام سوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان قزوین در زمینه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس جزو استان‌های آخر کشور بود اما اکنون با اقدامات صورت گرفته در میانه جدول قرار دارد.

مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: همچنین در حوزه هنری و سینمایی و چاپ کتاب مقام دوم کشوری را کسب کردیم ضمن اینکه توفیقات بسیاری در سایر حوزه‌ها با تلاش همکاران حاصل شد.

وی عنوان کرد: شروع احداث مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان در دوران مدیریت آقای طاهرخانی بود و نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز برای این امر هزینه شده بود و اکنون زمین مجموعه به ۱۷ هکتار ارتقاء یافته و سه طبقه ساختمان اداری به مساحت ۶۰۰ مترمربع ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

این مسئول گفت: دو طبقه دیگر ساختمان به مساحت ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع در حال احداث است که برای این منظور منابع جذب شده و پیش‌بینی می‌شود تا سه ماه دیگر به بهره‌برداری برسد و بدین شکل استان دارای موزه خواهد بود و آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.

تولیدات قوی حوزه دفاع مقدس مانع از تحریفات می‌شود

در ادامه سردار رستمعلی رفیعی آتانی اظهار کرد: باید فرهنگ غنی دفاع مقدس و ارزش‌های آن نشر پیدا کند البته زیرساخت‌های آن در حال انجام است و با توجه به نگرانی رهبر معظم انقلاب برای ادبیات و آرمان انقلاب و خط رهبری باید مانع تحریف آرمان‌های انقلاب شد.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در مجموعه فرهنگی دفاع مقدس روایت دست اول دفاع مقدس خلق می‌شود و امیدواریم ضمن توجه به احداث زیرساخت‌های ساختمانی این مجموعه به محتوای حقیقی آن نیز پرداخته شود تا نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس و نقش آفرینی نیروهای مسلح استان قزوین آشنا شوند.

گفتنی است؛ در پایان مراسم با حضور سردار نبی سهرابی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان استانی، با تکریم و قدردانی از تلاش‌های سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری، سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فرهنگی دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد