Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سعید جعفری کرهرودی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یک‌ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن استان مرکزی تا پایان آذرماه امسال در این استان وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با یک‌هزار و ۱۰۹ میلیارد ریال، ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: ۲۲ پروانه بهره‌برداری با ذخیره قطعی ۱۱ هزار و ۱۴۰ تن و ۶۲۴ هزار تن ظرفیت استخراج امسال در استان مرکزی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: ۳۷۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در سال جاری از سوی بخش خصوصی در معادن استان مرکزی صورت گرفته که طی این فرآیند، ۱۱۹ فرصت اشتغال جدید ایجاد شد.

جعفری کرهرودی با بیان اینکه ۱۲ پروانه اکتشاف و ۱۴ گواهی کشف امسال در نقاط مختلف این استان صادر شده است، اضافه کرد: بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت معادن همراه با نظارت این سازمان در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: ۲۶۷ پروانه اکتشاف و ۲۵۰ گواهی کشف با میزان سرمایه‌گذاری بیش از هفت هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال تاکنون در این استان صادر شده و چهار هزار و ۶۷۹ نفر نیز در این حوزه اشتغال دارند. 

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۳۶ نوع ماده معدنی از ذخایر قطعی استان در حال استخراج است که بیشترین آن مربوط به معادن تراورتن با ۱۰۰ فقره و سنگ لاشه ۹۸ فقره است.

۵۴۵ معدن دارای پروانه بهره‌برداری با ظرفیت استخراج ۲۶ میلیون ۴۰۰ هزار تن و ذخیره قطعی یک میلیون ۳۵۵ هزار تن با میزان سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۹۴ میلیارد ریال در استان مرکزی فعال است و چهار هزار و ۶۷۹ نفر نیز در این بخش به کار اشتغال دارند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت معدن و تجارت اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت اشتغال زایی میلیارد ریال معدن و تجارت استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • دولت در فروردین ۵۶ هزار میلیارد تومان مالیات گرفت
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان