Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان از تمام نهادها و دستگاه‌های دست‌اندرکار مدیریت سیلاب استان هرمزگان که باعث به صفر رساندن تلفات جانی در دو سیلاب دشوار شدند، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، جمشید عیدانی اظهار کرد: استان هرمزگان طی فاصله چند روز 2 سیلاب سنگین را پشت سر گذاشت.

عیدانی با ذکر این نکته که مدیریت سیلاب امری بین بخشی است، عنوان کرد: برای مدیریت هر چه بهتر سیلاب نیاز است که تمام مردم و نهادهای حاکمیتی همکاری خوبی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این نکته که اقدامات مرتبط با مدیریت سیلاب به 3 بخش قبل، حین و بعد از سیلاب تقسیم می‌شود، ابراز داشت: از تمام نیروهای هلال احمر، استانداری، ستاد مدیریت بحران، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، فرماندار میناب، صدا و سیما، مطبوعات و مردم مناطق به واسطه همکاری در مدیریت سیلاب قدردانی می‌کنم.

عیدانی ضمن قدردانی از اقدامات جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: قرارگاه مدینه منوره و بسیج با حضور خود همدلی خوبی میان مردم ایجاد کردند و علاوه بر جلب و افزایش مشارکت مردم محلی منطقه، در عملیات‌های میدانی مرتبط با ایمن‌سازی رودخانه‌ها نیز مشارکت داشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هرمزگان فرماندار مطبوعات سپاه پاسداران انقلاب نیروی انتظامی بسیج بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدا و سیما مطبوعات هرمزگان مدیریت سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های یک هفته اخیر بیشترین میزان ذخیره‌سازی رواناب در سد‌های حاجی آباد زیرکوه و نهرین شهرستان طبس انجام شد. 

عباس سارانی افزود: یک میلیون و ۶۴۰ هزار مترمکعب در سد حاجی آباد زیرکوه و ۹۷۰ هزار متر مکعب در سد نهرین طبس رواناب مهار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: در بارندگی‌های چند روز گذشته حجم فعلی مخازن سد‌های استان به ۱۸.۵ میلیون مترمکعب رسید.

به گفته وی در حال حاضر ۲۴ درصد مجموع ظرفیت هشت سد مخزنی استان که معادل ۷۵ میلیون مترمکعب است آبگیری شده است.

دیگر خبرها

  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • تصاویر | سیلاب در منطقه دشتیاری
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد