Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری آزمون های مرحله اول المپیادهای علمی کشور از سوم تا هشتم بهمن 1400 خبر داد.

به گزارش اداره ایسنا به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حسین شفیعی با اعلام این خبر گفت: مرحله اول المپیاد "رایانه" یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 9 صبح، المپیاد "جغرافیا" و "علوم زمین" یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 14، المپیاد "شیمی" دوشنبه 4 بهمن 1400 ساعت 9 صبح، و المپیاد "تفکر و کارآفرینی" دوشنبه 4 بهمن 1400 ساعت 14 برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های برگزاری آزمون ها گفت: المپیاد "نجوم و اختر فیزیک" سه شنبه 5 بهمن 1400 ساعت 9 صبح، المپیاد "سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی" سه شنبه 5 بهمن 1400 ساعت 14، المپیاد "فیزیک" چهارشنبه 6 بهمن 1400 ساعت 9 صبح و "المپیاد زیست شناسی" چهارشنبه 6 بهمن 1400 ساعت 14 برگزار می شود.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: المپیاد "ریاضی" پنجشنبه 7 بهمن 1400 ساعت 9 صبح، المپیاد "اقتصاد و مدیریت" پنجشنبه 7 بهمن 1400 ساعت 14، المپیاد" ادبی" جمعه 8 بهمن 1400 ساعت 9 صبح و المپیاد" نانو فناوری" جمعه 8 بهمن 1400 ساعت 14 برگزار می شود.

شفیعی یادآور شد: دریافت کارت آزمون از سامانهoly.medu.ir  برای آن دسته از متقاضیانی که فرآیند ثبت نام و پرداخت را تکمیل کرده اند تا یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 8 صبح امکان پذیر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش المپياد دانش آموزي استانی علمی و آموزشی بهمن 1400 ساعت 9 صبح بهمن 1400 ساعت 14 برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، جام جهانی تیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از امروز آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملیپوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6088539

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • آغاز بزرگترین آزمون علمی در همدان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان