Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  مدیر جهاد کشاورزی شیروان گفت : هر فصل ۲ میلیون لیتر سوخت بین بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان شیروان  توزیع می‌شود که برای هر دستگاه تراکتور چهار سیلندر، ۸۰۰ لیتر و ۶ سیلندر ۹۰۰ لیتر سوخت تخصیص داده می‌شود.

بیشترین سوخت توزیع شده در بخش کشاورزی شهرستان برای فعالیت کمباین و تراکتور بوده است که توسط واحد سوخت مدیریت جهاد کشاورزی برای مصرف بخش کشاورزی با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان تحویل بهره برداران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان می‌توانند برای دریافت سوخت مورد نیاز خود پس از مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی مربوطه ضمن دریافت فرم ماده ۹ و ثبت نام در سامانه تجارت آسان و با تایید مدیریت شهرستان و شرکت نفت از جایگاه منتخب سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان شیروان به ۱.۶ اسب بخار در هکتار رسیده است.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سوخت ماشین آلات کشاورزی بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان

ایسنا/کرمان جانشین فرمانده انتظامی ریگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس نظام آبادی امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ریگان در بازرسی از یک اتوبوس عبوری ۱۱ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی بیان کرد: پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت ماموریت خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد