Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی «نجباء» عراق از عملیات موشکی ـ پهپادی نیرو‌های یمنی در پاسخ به تجاوز‌های رژیم امارات استقبال کرد و گفت: اماراتی‌ها بزرگتر از قواره خود شرارت می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «شیخ علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی این جنبش از عملیات موشکی پهپادی نیرو‌های یمنی در پاسخ به تجاوز‌های رژیم امارات استقبال کرد و گفت: پیروزی‌های محقق شده در مقابله با رژیم کوچک امارات که منبع ویرانی و بازوی شرارت و استکبار در منطقه است را به برادران آزاده‌مان در جنبش انصارالله و فرمانده پیروزشان «سید عبدالملک الحوثی» تبریک می‌گوئیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیخ «علی الاسدی» ضمن انتقاد از اقدامات امارات در سطح منطقه، تصریح کرد: این دولت کوچک در تکاپو برای ایفای نقشی بزرگ‌تر از توانایی‌های خود می‌باشد و جامه‌ای بر تن کرده است که قواره حجم ناچیزش نیست!

وی با اشاره به ضربه اخیر مقاومت یمن و هدف قرار دادن نقاط راهبردی دشمن، خاطرنشان ساخت: این است ثمره زشتکاری، جنایت‌پیشگی و دشمنی رژیم امارات با حق در منطقه ما و سایر نقاط جهان.

منابع رسانه‌ای روز دوشنبه از انفجار ۳ تانکر حامل نفت در منطقه «المصفح» در امارات خبر دادند. به دنبال وقوع انفجار مذکور آتش سوزی گسترده‌ای در منطقه المصفح به وقوع پیوست. المصفح یک منطقه صنعتی است که در جنوب غرب شهر «ابوظبی» امارات واقع شده است. پلیس ابوظبی ضمن تأیید خبر وقوع انفجار در منطقه المصفح گفته است: در پی انفجار تانکر‌های سوخت، ۳ نفر کشته و ۶ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

ملیت یکی از افراد کشته شده پاکستانی و دو تن دیگر هندی است. بنا بر اعلام پلیس، یک آتش‌سوزی هم در محوطه ساخت‌وساز‌های جدید در فرودگاه بین‌المللی ابوظبی روی داده است، اما تلفاتی به دنبال نداشت. این در حالی است که چندی پیش نیز یک آتش سوزی در منطقه صنعتی «جبل علی» واقع در شهر «دبی» امارات رخ داده بود.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله یمن گفت: «امارات با از سرگیری عملیات تجاوزکارانه علیه یمنی‌ها موجب شد تا نیرو‌های یمنی به آن پاسخ دهند. امارات به اندازه کافی در برابر هر نوع عملیات نظامی سست و ناتوان است. وی افزود: ما پاسخ حمله را با حمله می‌دهیم».

از سوی دیگر، «یوسف الحاضری» کارشناس امور نظامی و استراتژیک گفت: واقعیت این است که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ۴ سال است که در برابر اقدامات خصمانه اماراتی‌ها صبر پیشه کرده‌اند. آخرین حمله‌ای که یمنی‌ها به امارات انجام دادند به سال ۲۰۱۸ باز می‌گردد. پس از دروغ بزرگی که در خصوص کنار کشیدن امارات از جنگ یمن گفته شد، حملات به این کشور نیز متوقف شد.

وی افزود: یمنی‌ها بر اساس قوانین بین‌المللی از خود در برابر امارات دفاع کردند. این بدان معناست که عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه مواضع حساس و راهبردی امارات کاملاً مشروع بوده است. این عملیات درست در شرایطی انجام شد که ائتلاف متجاوز سعودی به دلیل تحقق برخی دستاورد‌های نظامی در استان شبوه سرمست شده بود و مشغول پایکوبی بود. بنابراین، عملیات «طوفان یمن» در ظرف زمانی استراتژیکی به وقوع پیوست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امارات شرارت عراق امارات متحده مقاومت اسلامی نجباء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است

کمیسر کل آنروا در مصاحبه‌ای گفت، رژیم صهیونیستی در حال آماده‌سازی برای یک عملیات نظامی بزرگ در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری تاس گفت: «نگرانی من در حال حاضر این است که ارتش اسرائیل قصد انجام چه کاری را دارد، چه کمک نظامی از سوی ایالات متحده به اسرائیل وجود داشته باشد یا خیر. به نظر می‌رسد آمادگی برای مداخله نظامی احتمالی در مقیاس بزرگ در رفح وجود دارد.»

وی همچنین ادامه داد: «همه ما به شدت نگران احتمال حمله در رفح هستیم. بیش از ۱.۴۵ میلیون آواره در حال حاضر در جنوب متمرکز شده‌اند. چنین عملیاتی در میان تجمع بزرگ انسانی انجام می‌شود. نه تنها ما، جامعه بین‌المللی و همه کشورهای عضو اعلام کرده‌اند که این تهاجم نباید رخ دهد.»

این مقام مسئول آنروا همچنین ایده عملیات زمینی در رفح را «بسیار نگران‌کننده» دانست و با اشاره به اینکه هیچ مکان امنی در غزه برای تخلیه مردم وجود ندارد، افزود: «مردم بسیار مضطرب هستند چون نمی‌دانند کجا باید بروند.»

کمیسر کل آنروا خاطرنشان کرد: «شکی نیست که اگر چنین تهاجمی انجام شود، هزاران نفر دیگر کشته خواهند شد. نمی‌فهمم که چگونه این حجم عظیم از خشم جامعه بین‌المللی هنوز نتوانسته به این کشتار پایان دهد. نمی‌فهمم چرا این خشم بزرگ هنوز به آتش‌بس منجر نشده است.»

وی ادامه داد: «بر این باورم که آتش‌بس می‌تواند جان هزاران نفر را نجات دهد. اما نبود آتش‌بس به معنای کشته شدن افراد بیشتری است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا