Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - اورژانس منطقه‌ای اسپانیا اعلام کرد آتش سوزی در خانه سالمندان در شهر «والنسیا» بامداد امروز (چهارشنبه) حداقل پنج کشته و ۱۱ زخمی داشته است. گفته می‌شود زخمی‌های حادثه در بیمارستان بستری شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آر تی، این آتش سوزی حدود نیمه شب از سه شنبه تا چهارشنبه رخ داد و شش ماشین آتش‌نشانی برای کمک به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورژانس از کشته شدن پنج نفر تاکنون خبر داده است.

علاوه بر این، سه نفر دیگر با مسمومیت شدید بر اثر استنشاق گاز و هشت نفر با مسمومیت خفیف به بیمارستان‌های مختلف منطقه منتقل شده‌اند. گفته می‌شود آتش‌نشانان باقی ساکنین ساختمان را که حدود ۷۰ نفر بودند از محل حادثه خارج کرده اند.

به گزارش مطبوعات محلی، بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این آتش‌سوزی می‌تواند ناشی از تجهیزات اکسیژن پزشکی باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث غیرمترقبه خانه سالمندان حوادث بین الملل وقوع آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۲ فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.

به گزارش ایرنا، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت