Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:03:16 GMT

سرپرست «تولید و تامین موسیقی معاونت سیما» منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۱۴۴۰

سرپرست «تولید و تامین موسیقی معاونت سیما» منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، حمید شاه‌آبادی معاون سیما در حکمی محسن صفایی را به‌عنوان سرپرست مدیریت تولید و تامین موسیقی این معاونت منصوب کرد.

حمید شاه‌آبادی معاون سیما در این حکم با تاکید بر اجرای سیاست‌ها و ضوابط رسانه ملی در پخش موسیقی خطاب به صفایی آورده است: هم افزایی و ارتباط موثر با دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان، هماهنگی و ارتباط هدفمند با شبکه‌ها، تنوع در انتخاب آثار با تاکید بر افزایش کمیت و کیفیت موسیقی‌ها، استفاده از ظرفیت موسیقی‌های محلی و اقوام، ذائقه‌سازی با موسیقی‌های دارای ملودی دلنشین و خاطره‌انگیز از جمله وظایف آن حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5403609 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید شاه آبادی معاونت سیما انتصاب در صداوسیما چهلمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی سازمان صداوسیما هنرمندان تئاتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان چهلمین جشنواره تئاتر فجر کارگردان تئاتر جشنواره فیلم عمار پردیس سینمایی چارسو پیمان جبلی سریال ایرانی موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در گیلان

روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد: طی احکامی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار خمام و سرپرست بخشداری سنگر منصوب شدند.

با صدور حکمی از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد استاندار گیلان، حسن آدمیت رسما به عنوان فرماندار خمام منصوب شد.

همچنین با صدور حکمی دیگر از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد نماینده عالی دولت در استان، فرهاد براتی نیز به عنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان منصوب شد.

آنها پیش از این با حکم استاندار گیلان سرپرست بودند.

همچنین با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان، مصطفی داداش زاده به سمت سرپرست بخشداری سنگر شهرستان رشت منصوب شد.

او از نیرو‌های رسمی مجموعه وزارت کشور با ۲۱ سال سابقه کاری است و مسئولیت ریاست دفتر معاونین استاندار، کارشناس دفتر برنامه ریزی بودجه و تحول اداری و کارشناس آموزش حوزه ستادی استانداری گیلان را در کارنامه دارد.

پیش از این حسین محبتی عهده دار این سمت بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • انتصابات جدید در گیلان
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد