Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فوتسال پلنت که هر ساله برترین‌ های جهان در فوتسال را معرفی می کند بامداد امروز برترین‌های جهان در سال 2021 را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت فوتسال پلنت که هر ساله برترین‌های جهان در فوتسال را معرفی می‌کند. در این دوره از کشورمان تیم ملی فوتسال، سید محمد ناظم الشریه، سالار آقاپور ملی پوش جوان مس سونگون، علیرضا صمیمی ملی پوش مس سونگون، گلاره ناظمی به عنوان داور، فرزانه توسلی بازیکن تیم فوتسال نفت، کاندیدای برترین‌ها در سال 2021 بودند که بامداد امروز پس از پایان رای گیری برترین های جهان در سال ۲۰۲۱، در هر بخش معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان چهارمین تیم برتر تیم‌ های ملی رسید. همچنین سید محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی به عنوان پنجمین مربی برتر، باشگاه مس سونگون نهمین باشگاه برتر، گلاره ناظمی هفتمین داور، باشگاه نفت هفتمین تیم بانوان، اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی هفتمین بازیکن و علیرضا صمیمی به عنوان هفتیمن دروازه بان، فرزانه توسلی به عنوان هفتمین رتبه و سالار آقاپور ششمین عنوان برترین های جهان را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال پلنت سید محمد ناظم الشریعه گلاره ناظمی برترین های جهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی فوتسال تایلند، میزبان مسابقات به برتری ۴ بر یک رسید و توانست برای سیزدهمین بار فاتح قاره کهن شود.

قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رسانه‌های جهان بازتاب داشت و این رسانه‌ها به تمجید از تیم ملی فوتسال ایران و سیزدهمین قهرمانی در آسیا پرداختند.

رسانه Extra Time Idonesia در تمجید ایران نوشت: ایران با شکست 4 بر یک تایلند در بازی فینال، قهرمان جام ملت‌های آسیا 2024 شد. فوتسال ایران توانست تعداد قهرمانی‌های خود را به عدد 13 برساند.

سایت The Nation Thailand از شکست تایلند مقابل ایران افسوس خورد و از سیزدهمین قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا نوشت.

سایت VOCKET مالزی نیز از سیزدهمین قهرمانی ایران پس از شکست میزبان در جام ملت‌های آسیا نوشت.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟