Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@09:45:19 GMT

لغو پرواز های امارات به امریکا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۱۶۲۰

لغو پرواز های امارات به امریکا

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،  امارات اعلام کرد بیشتر پروازهای خود را به آمریکا به دلیل راه‌اندازی نسل پنجم تلفن همراه (5G) در این کشور  به حالت تعلیق در می‌آورد.

 خبرگزاری بلومبرگ با اعلام تصمیم امارات برای لغو اغلب پروازهای خود به آمریکا نوشت: «تمامی پروازهای امارات به آمریکا به غیر از پروازها به مقصد لس‌آنجلس (LAX)، نیویورک (JFK)، و واشنگتن (IAD) به حالت تعلیق درمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در بخشی از بیانیه‌ای که از سوی امارات منتشر شد، آمده است: « به دلیل نگرانی‌های عملیاتی مرتبط با استقرار خدمات شبکه تلفن همراه 5G در آمریکا در برخی فرودگاه‌ها، امارات پروازها به برخی مقاصد را از ۱۹ ژانویه ۲۰۲۲ تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در می‌آورد. »

همچنین طبق اعلام بلومبرگ ارائه‌دهندگان اینترنت بی‌سیم موافقت کرده‌اند که فناوری جدید را در نزدیکی برخی فرودگاه‌ها مستقر نکنند، و احتمالاً به همین دلیل است که امارات خدمات خود را به چند فرودگاه در آمریکا ادامه می‌دهد.

گفتنی است پیشتر شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی به دولت بایدن هشدار داده بودند شبکه 5G می‌تواند اختلالات گسترده‌ای را در پروازهای این کشور ایجاد کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لغو پرواز نسل پنجم تلفن همراه پرواز امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام