Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@02:37:43 GMT

تور زمینی کرمان چند؟ ( جدول)

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۱۷۷۵

تور زمینی کرمان چند؟ ( جدول)

به گزارش اقتصاد آنلاین، شهر کرمان که قدمتی چند هزار ساله دارد، نه تنها از طبیعت تماشایی و متفاوتی برخوردار است، بلکه برخی از شگفت انگیزترین اماکن تاریخی کشورمان را در خود نهفته است. از این رو، کرمان همیشه مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و همواره مقصد جذاب و پرطرفداری برای کلیه گردشگرانی مناطق جنوبی کشورمان به این خطه از سرزمین پهناور ایران زمین سفر می کنند، به حساب آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری این هفته، برای تور دو طرف زمینی از تهران به کرمان هتل ۳ ستاره گواشیر برای اقامت ۳ شب و ۴ روز مبلغ ۶۶۰.۰۰۰ تومان برای اتاق ۳ تخته و مبلغ ۱.۴۰۰.۰۰۰ تومان برای اتاق ۱ تخته را اعلام کرده است این در حالی است که هتل ۵ ستاره پارس برای اتاق ۳ تخته مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان و برای اتاق ۱ تخته مبلغ ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان تعیین کرده است .

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور زمینی کرمان( ۳ شب و ۴ روز / دی ماه ۱۴۰۰) هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت ( هر نفر / تومان ) هتل اخوان ۲ ۳ تخته ۶۰۰.۰۰۰ هتل اخوان ۲ ۲تخته ۶۷۰.۰۰۰ هتل اخوان ۲ ۱تخته ۱.۱۰۰.۰۰۰ هتل گواشیر ۳ ۳ تخته ۶۶۰.۰۰۰ هتل گواشیر ۳ ۲تخته ۶۹۰.۰۰۰ هتل گواشیر ۳ ۱تخته ۱.۴۰۰.۰۰۰ هتل جهانگردی ۴ ۳ تخته ۸۶۵.۰۰۰ هتل جهانگردی ۴ ۲تخته ۹۸۰.۰۰۰ هتل جهانگردی ۴ ۱تخته ۱.۹۰۰.۰۰۰ هتل پارس ۵ ۳ تخته ۱.۰۰۰.۰۰۰ هتل پارس ۵ ۲تخته ۱.۲۰۰.۰۰۰ هتل پارس ۵ ۱تخته ۲.۱۰۰.۰۰۰   این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرمان تور کرمان سفر به کرمان هتل های کرمان جاذبه گردشگری کرمان ۰۰۰ تومان برای اتاق ۰۰۰ هتل ۳ تخته تخته ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • ۲۶۰۰ نفر در سیل گرفتار شدند/ امدادرسانی ادامه دارد
  • سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • بافت قالی برای امور عام المنفعه در همت آباد
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی