Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ملا محمدحسن آخوند روز چهارشنبه در کنفرانس یک روزه اقتصادی در کابل افزود:افرادی  که درد مردم را دارند باید با گفت وگو برای برون  رفت از معضل  کنونی  گام بردارند.

وی تصریح کرد: آنهایی که خود را از مدافعان حقوق بشر می دانند با مسدود کردن دارایی های افغانستان این کشور را با چالش‌های جدی مواجه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه طالبان توانسته فساد را  از  بین ببرد و امنیت نسبی را در افغانستان برقرار کند خاطرنشان کرد زمینه سرمایه گذاری کشورها در افغانستان فراهم است.

آخوند گفت کمک های کوتاه مدت راه حل مشکلات  افغانستان نیست بلکه باید بتوانیم مشکلات را به  طور ریشه ای بر طرف کنیم .

وی با بیان اینکه  طالبان  همه  شرایط را برای مشروعیت نظام فراهم کرده است از کشورها خواست که دولت طالبان را به رسمیت بشناسند.

عبدالسلام حنفی، معاون دولت طالبان هم در این نشست گفت که کمک های جامعه جهانی طی ۲۰ سال گذشته برای افغانستان غیر موثر، غیر شفاف و سیاسی بوده است.

برچسب‌ها کابل طالبان تحولات افغانستان پروندهٔ خبری تحولات افغانستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کابل طالبان تحولات افغانستان کابل طالبان تحولات افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در نشستی با اشاره به منافع غربی‌ها اظهار داشت دشمنان به‌دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف نظری» معاون وزارت اقتصاد طالبان حکومت طالبان در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفت: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد.

وی افزود: ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم؛ این مهمترین رسالت همه ماست.

 معاون وزارت اقتصاد طالبان پیش از این در یک گردهمایی در «غزنی» گفته بود مردم افغانستان از جنگ حمایت نمی‌کنند و حامی نظام اسلامی هستند.

نظری با اظهار اینکه طی 20 سال گذشته حضور نظامیان آمریکایی و ناتو در افغانستان مردم مالک سرزمین خود نبودند، تاکید کرده بود: در حال حاضر این کشور آزاد و مستقل است.

«انس حقانی» برادر سرپرست وزارت کشور طالبان چندی قبل با مسئول دانستن آمریکا برای دو دهه جنگ در افغانستان گفته بود  سازمان سیا برای تجزیه «امارت اسلامی افغانستان» تلاش می‌کند.

یادداشت| از تهییج به جنگ تا حمایت از تجزیه افغانستان؛ «شرق» آرام خواهد ماند، فکری به حال خود کنیدطالبان: سازمان سیا به‌دنبال تجزیه افغانستان استطالبان: به هیچکس اجازه تجزیه افغانستان را نمی‌دهیم

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • تحریم های آمریکا ظالمانه است
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت