Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست مشترک رؤسای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رئیس جامعه المصطفی العالمیه واحد اصفهان، تفاهم نامه همکاری علمی، فرهنگی و پژوهشی میان طرفین به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حجت الاسلام محمد قیصری، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: این تفاهم نامه به منظور توسعه و ارتقاء سطح همکاری‌ها و بهره‌گیری بهینه از امکانات موجود در جهت تحقق اهداف مشترک در زمینه‌های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و بین المللی به امضای حجت الاسلام سید امیررضا  طاهایی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه واحد اصفهان و حجت الاسلام عبد الرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی طرفین در تدوین و اجرای برنامه‌های کاربردی تبلیغی، تلاش برای اعزام مبلغین غیر ایرانی به مدارس و مراکز فرهنگی برای اجرای برنامه‌های خاص تبلیغی، مشارکت طلاب در مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی، تأسیس تیم ایده های کارآفرین فرهنگی و تعریف کارهای مشترک فضای مجازی هنر و رسانه از عناوین مهم فرهنگی تبلیغی مورد توافق می باشد.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان داشت: در زمینه آموزشی نیز دوره های کوتاه مدت در حوزه‌های مشترک علوم اسلامی تعریف و همچنین از طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه به عنوان مدرس در دوره‌های آموزشی زبان‌های خارجی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: تبادل اسناد و مدارک علمی بین مراکز آموزشی و پژوهشی دو سازمان انجام و از پایان نامه های تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در راستای نیازهای تحقیقاتی طرفین، هدایت و حمایت صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام قیصری در ادامه به برخی از توافق های پژوهشی این توافق نامه اشاره کرد و گفت: نشست‌های علمی و همایش‌های مشترک با عناوین و سرفصل‌های مرتبط با مأموریت‌های هر دو سازمان برنامه ریزی و کرسی‌های‌ آزاداندیشی متناسب با موضوعات و مسائل ایران و جهان به صورت مشترک برگزار می شود.

وی از استفاده طلاب پژوهش‌گر غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه در اجرای پروژه‌های برون مرزی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: کارگروه مشترک ترجمه متون تخصصی حوزه‌های مختلف علوم انسانی تشکیل خواهد شد.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: مدت زمان این تفاهم نامه 3 سال تعیین شده است که قابل تمدید است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی تبلیغات جامعه اصفهان تبلیغات اسلامی فضای مجازی رسانه علوم اسلامی کارشناسی ارشد ایران و جهان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان جامعه المصطفی العالمیه حجت الاسلام تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی

محمدعلی اسکندری سفیر کشورمان در ازبکستان با آزاد بیک نظربیک اف وزیر فرهنگ این کشور ملاقات کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار راهکارهای تحقق اهداف تبیین شده توسط روسای جمهور در حوزه های تمدنی، فرهنگی و هنری به ویژه در سال 1403 بررسی شد.
 
در این نشست اسکندری سفیر کشورمان ظرفیت ها و توانمندی های کشورمان در حوزه فیلم و سریال، اسناد و مستند سازی، کتاب، موزه، موسیقی،تجهیزات فنی حوزه فرهنگ، شهرک های سینمایی و غیره را تشریح کرده و بر آمادگی کشورمان جهت همکاری های مستمر تاکید کرد.

در  این دیدار همکاری برای گرامیداشت  مفاخر علمی به صورت مشترک و همکاری فرهنگی در نهادهای منطقه  ای و بین المللی نیز بررسی شد.

آزادبیک نظربیک اف وزیر فرهنگ ازبکستان نیز ضمن مثبت خواندن و روبه رشد مناسبات در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی،  بودن همکاری های دو جانبه، فرهنگ و تمدن مشترک را زیربنای مناسبی برای تقویت همکاری در تمامی زمینه اعلام کرد.

وی گفت امیدوار است با تهیه برنامه اقدام مشترک در حوزه فرهنگ، راهکارهای عملیاتی برای تحقق اهداف مورد نظر روسای جمهور ازبکستان و ایران را تدوین کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز