Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:22:21 GMT

فرتور نمایشگاه آثار هنرمندی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۱۹۳۸

فرتور نمایشگاه آثار هنرمندی در اصفهان

خالق آثار نمایشگاه نقاشی فرتور گفت: این مجموعه عکس را در دوران کارشناسی ارشد خلق کردم و به مدت یک سال خلق این آثار به طول انجامید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،  مهسا فلاحیان خالق آثار نمایشگاه فرتور درباره برگزاری اولین نمایشگاه انفرادی خود در اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه فرتور اولین نمایشگاه انفرادی من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که این آثار را در دوره کارشناسی خلق کردم و زمانی که تصمیم به برگزاری نمایشگاه داشتم با شیوع کرونا و تعطیلی گالری ها مواجه شدم به همین دلیل این نمایشگاه درحال حاضر در گالری اکنون برای  بازدید کنندگان برگزار شد. البته در نمایشگاه های گروهی نیز شرکت داشته ام که 3نمایشگاه گروهی در شیراز و دو نمایشگاه  دیگردر تهران بوده است.

وی افزود: برای تک تک آثار استیتمنت ارائه نکردم و به صورت کلی یک استیتمنت ارائه دادم . که در استیتمنت نوشته شده است. انسان در هر زمان و مکان به گویی نیازمند فضایی است تا خویشتن خود آگاه و نا خود اگاه را معنا بخشد و کنکاش کند . پیرامون  خویش را از زوایای دیگر ببیند و بشناسد تا بتواند حقیقت وجدی خویش را معنا دهد. او با انعکاس تصویر خود و محیط پیرامونش فضایی را کشف می کند که موجب شناخت عمیق تر وی از اصالت حقیقی خویش در هستی می شود. 

 وی افزود: همچنین در ادامه استیتمنت امده است با قرار گیری انعکاس هستی اعم از انسان ومحیط پیرامونش به ممخاطب این امکان داده می شود که زوایای دید خود را آگاهانه تر از پیش انتخاب کند و در اخر به بررسی خویش با ذهنی باز و دید عمیق تری بپردازد.

فلاحی درباره علت وجود آیینه در آثار گفت: علت وجود آیینه در اثار این بود که می خواستم مخاطب از زوایای مختلف آثر را ببیند.

وی افزود::تکنیک آثار رنگ و روغن است و در ابعاد مختلف است اما ابعاد کلی  آثار 100 در 70 است . همچنین اخرین فرصت برای بازدید از این نمایشگاه پنجشنبه 30 دی ماه است.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصفهان کارشناسی زمان و مکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،در این نمایشگاه، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا به نمایش گذاشته شده است ..


بیشترین آثار این نمایشگاه از شهرستان بیرجند است و در آن ۶۰ اثر تجسمی و ۲۰ اثر دستی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .



نمایشگاه آثار دستی و تجسمی دانش آموزان خراسان جنوبی از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه استاد اسماعیلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی علاقمندان باز است .

دیگر خبرها

  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند