Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اعوانی گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ۷ پروژه گاز رسانی روستایی در استان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اعوانی مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت از افزایش ۶ درصدی مصرف گاز در پاییز سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت: امسال با توجه به ورود سرمای زودرس از اوایل آبان ماه  این افزایش مصرف را شاهد بوده ایم و این روند افزایش مصرف تا پایان فصل سرد سال ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان در ادامه با اشاره به اینکه خط قرمز ما  مصارف خانگی است و به هیچ عنوان قطع یا افت فشار را برای این بخش نخواهیم داشت، افزود: میزان مصرف طی روزهای سرد امسال حدود ۷.۵ تا ۸ میلیون متر مکعب در روز  پیش بینی می شود و در صورت عدم صرفه جویی احتمال اعمال محدودیت در بخش های صنعتی افزایش پیدا خواهد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه  پروژه گازرسانی به دو محور چاشم و خطیرکوه و سه روستا در شهرستان سرخه مصوب شده است، گفت:حدود ۹۵ روستا در سطح استان سمنان به دلیل بعد مسافت و هزینه بالای سرانه هر حانوار امکان گاز رسانی ندارند که امیدوار هستیم این مهم با افزایش سرانه محقق شود.

اعوانی همچنین تصریح کرد که بر اساس اعتبارات در نظر گرفته شده پروژه گاز رسانی به هفت روستا در حوزه گرمسار و شاهرود و سرخه در دهه فجر انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه مصرف گاز مشترکان شرکت گاز استان سمنان درپاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش۶ درصدی داشته و به حدود ۷ میلیون متر مکعب رسیده است، بیان کرد: اگرچه، با وجود افزایش مصرف، مشکلی برای تأمین گاز در بخش خانگی و تجاری در فصل سرد وجود ندارد و شبکه گاز در استان پایدار است، اما توصیه می‌شود شهروندان با مصرف بهینه در مصرف این حامل انرژی، در پایداری شبکه گاز در سراسر کشور و همچنین تامین گاز بخش نیروگاهی و صنعتی همراهی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

کد خبر 6088731

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند