Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی تیم ملی‌ تکواندو دانشجویان زن در بخش کیوروگی با راهیابی هشت هوگوپوش برتر به دومین اردوی انتخابی، برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات انتخابی تیم‌ تکواندو دانشجویان زن در بخش کیوروگی به منظور شناخت نفرات برتر برای حضور در سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با همکاری فدراسیون تکواندو با شرکت ۱۶۲ تکواندوکار دانشجو در هشت وزن ۴۶-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۲-، ۶۷-، ۷۳- و ۷۳+ و در خانه تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن اول (۴۶-کیلوگرم) : ۱- مبینا کلیوند ۲- زهرا علیزاده ۳- فرشته خزایی و مهدیه جوهری، در  وزن دوم (۴۹- کیلوگرم) : ۱- نگار قدیانی ۲- مریم ملکوتی خواه ۳- سارا میزبان و فاطمه ادراکی،   در وزن سوم (۵۳- کیلوگرم) :۱- شاپرک نجفی ۲- نگار ندیری زاده ۳- مهشاد خزایی و شقایق خان جانی،   در وزن چهارم (۵۷-  کیلوگرم) : ۱- سارا احدی نیا ۲- آیدا خورشیدی ۳- زهرا ستاری و نازنین کریمیان، در وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم) :۱- پریسا جوادی ۲- ساغر قزوینه ۳- سحر کارگر و فاطمه حسینی، در  وزن ششم(۶۷- کیلوگرم) :۱- صدیقه سادات رضا زاده ۲- هدیه زمانی۳- پردیس رضایی و شمیم تاجیک غلامی، در وزن هفتم ( ۷۳- کیلوگرم) : ۱- سیده هانیه صاحبی ۲- پریسا بهشتی ۳- زهره حسن تاج و مهدیس خراسانی و در وزن هشتم ( ۷۳+ کیلوگرم) : ۱- زهرا پور اسماعیل ۲- سپیده موسوی ۳- فائزه یوسفی و غزل مهدوی به عنوان نفرات برتر این دوره از رقابت های شناخته شدند.

هشت نفر اول این مسابقات موفق شدند به دومین مرحله اردوی انتخابی تکواندو دانشجویان راه پیدا کنند که چهارشنبه ششم بهمن ماه با حضور ملی پوشان و نفرات برتر لیگ تکواندو برای شکل گیری تیم ملی تکواندو دانشجویان برگزار می شود.

 سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۵ لغایت ۱۶ تیرماه سال آینده در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران تکواندو دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو

هیئت کشتی مازندران طی نامه‌ای از فدراسیون کشتی درخواست کرد که دو آزادکار مدعی اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم و همچنین مدعی وزن ۸۷ کیلوگرم فرنگی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق چیزی که از قبل عنوان شده بود که هر کشتی‌گیری بتواند سهمیه المپیک را در گزینشی آسیایی بگیرد، بعد از برگزاری این رقابت‌ها در بیشکک، یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در دو وزن 74 و 97 کیلوگرم آزاد و همچنین علیرضا مُهمدی و امین کاویانی‌نژاد در دو وزن 77 و 87 کیلوگرم فرنگی قرار است در بازی‌های المپیک نمایندگان ایران باشند.

با این وجود برخی بر این باورند که بعد از کسب سهمیه‌ها، مبارزه انتخابی باید تعیین‌کننده ملی‌پوش المپیکی باشد و پیرو پیگیری استان فارس برای برگزاری مبارزه انتخابی در وزن 77 کیلوگرم، به نظر می‌رسد استان مازندران نیز تلاش می‎‌کند که در سه وزن 74 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد و همچنین 87 کیلوگرم فرنگی مسابقه انتخابی برگزار شود.

در همین راستا هیئت کشتی مازندران طی نامه‌ای به فدراسیون کشتی خواستار دعوت از سه کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی شد.

امید شایگان رئیس هیئت کشتی مازندران در این رابطه به تسنیم گفت: ما در سه وزن 87 کشتی فرنگی و 74 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد خواستار دعوت از ناصر علیزاده، حسین اباذری و مجتبی گلیج به اردو هستیم و در این رابطه درخواست‌مان را مکتوب به فدراسیون ارائه کرده‎ایم.

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور