Web Analytics Made Easy - Statcounter

میان مدیر تیم های پایه پدیده و هم چنین سرمربی تیم نوجوانان این باشگاه درگیری خونینی رخ داده که مانع از اعزام تیم نوجوانان پدیده به ساری برای ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور شده است. 

به گزارش طرفداری و یه نقل از ورزش سه، قرار بود تیم نوجوانان پدیده به منظور ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور ساعاتی پیش با یک دستگاه اتوبوس راهی ساری شود اما درگیری میان حمید رضا زوهانی مدیر تیم های پایه باشگاه و هم چنین قاسم دهنوی سرمربی این تیم جلوی چشم  بازیکنان مانع از اعزام تیم به ساری می شود و پلیس با حضور در محل درگیری ضمن پایان دادن به این دعوا اتوبوس تیم را راهی پارکینگ می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این طور که بازیکنان تیم نوجوانان پدیده نقل می کنند حمید رضا زوهانی مخالف حضور قاسم دهنوی در اتوبوس حامل اعضای بازیکنان تیم برای سفر به ساری بوده و به همین خاطر به محل اعزام تیم می رود تا مانع از سفر سرمربی به همراه تیم شود. این حضور و اقدام او موجب درگیری فیزیکی می شود و شدت این درگیری به حدی بود که پلیس خبر می کنند و در ادامه پلیس ضمن انتقال اتوبوس به پارکینگ زوهانی و دهنوی را با خود به کلانتری می برد. متاسفانه این درگیری جلوی چشم بازیکنان تیم رخ داد و حتی آنها هم در حمایت از مدیر تیم های پایه و سرمربی وارد دعوا شدند. با توجه به سر صورت خونی حمید رضا زوهانی خبرهای رسیده حاکی از آن است دهنوی در بازداشت بسر می برد و پیش بینی می شود بازیکنان تیم نوجوانان پدیده تا ساعاتی دیگر راهی ساری شوند چرا که آنها در ابتدای فصل هم در یک بازی حاضر نشدند و اگر قرار به تکرار غیبتشان در ساری باشد طبق قوانین به دو پله پایین تر سقوط خواهند کرد.

حمید رضا زوهانی مدیر تیم های پدیده مشهد بعد از درگیری با قاسم دهنوی

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم نوجوانان پدیده بازیکنان تیم مدیر تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد

طرفداری| حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران از جمع کادر فنی جدا شد.

با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد. با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود، اعلام کرد کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز