Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش موسسه افکار سنجی «گالوپ»، میانگین محبوبیت بایدن در سال اول ریاست‌جمهوری‌اش ۴۸.۹ درصد بود که فقط از دونالد ترامپ، سلف وی بالاتر بود.

گالوپ میزان محبوبیت بایدن را در ۱۳ مورد جداگانه در طول اولین سال ریاست‌جمهوری او مورد نظرسنجی قرار داد که به طور متوسط ​​۴۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد از پاسخ‌دهندگان نظر مثبتی به او داشتند.

طبق گزارش گالوپ، رئیس‌جمهور آمریکا در ژانویه ۲۰۲۱ با محبوبیت ۵۷ درصد وارد قدرت شد. بین ژانویه تا اوایل اوت، میزان رضایت از عملکرد او بین ۵۷ تا ۴۹ درصد بود، زمانی که با واکسینه شدن بیشتر آمریکایی‌ها موارد کرونا رو به کاهش بود.

به گزارش وبگاه خبری «هیل»، با این حال، در پایان ماه اوت، میزان محبوبیت بایدن به ویژه حول و حوش زمان خروج آشفته ایالات متحده از افغانستان که با حمله در فرودگاه کابل و کشته شدن ۱۳ سرباز آمریکایی همراه شد، کاهش یافت. چهل و سه درصد از شرکت‌کنندگان حاضر در نظرسنجی به بایدن نمره مثبت دادند.

طبق این گزارش، محبوبیت بایدن بین اکتبر و دسامبر ثابت ماند و حدود ۴۲ تا ۴۳ درصد بود. افزایش موارد کرونا و تنگناهای زنجیره تامین که باعث افزایش قیمت‌ها و تورم در سراسر آمریکا شد احتمالاً مانع از افزایش محبوبیت او شده بود.

در ژانویه ۲۰۲۲، تنها ۴۰ درصد از آمریکایی‌ها گفتند که با عملکرد رئیس‌جمهورشان موافق هستند که پایین‌ترین نرخ ثبت شده توسط گالوپ در دوران ریاست‌جمهوری او بود.

بر اساس گزارش گالوپ، تنها یک رئیس‌جمهور پیشین، ترامپ، در سال اول محبوبیت کمتری نسبت به بایدن داشت و ۳۸.۴ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد وی را تایید کردند. رضایت از کلینتون رئیس‌جمهور پیشین با ۴۹.۳ درصد محبوبیت در سال اول خود به میزان رضایت از بایدن نزدیک بود. بعد از این دو، ریگان قرار دارد که در اولین سال ریاست‌جمهوری خود ۵۷.۱ درصد محبوبیت داشت.

طبق نتایج اعلام شده از سوی گالوپ، کاهش محبوبیت بایدن در طول اولین سال ریاست‌جمهوری‌اش عمدتاً به مستقل‌ها نسبت داده می‌شود. فقط ۳۳ درصد از مستقل‌ها در حال حاضر به بایدن نمره مثبت دادند، در حالی که در شش ماه اول کارش بیش از ۵۰ درصد عملکرد او را تایید کرده بودند. 

طبق اعلام گالوپ، حمایت از بایدن در میان دموکرات‌ها نیز رو به کاهش است و از ۹۰ درصد یا بالاتر قبل از دسامبر به حدود ۸۰ درصد کاهش یافته است. محبوبیت او در میان جمهوری‌خواهان در طول دوران ریاست‌جمهوری‌اش پایین و بین ۴ تا ۱۱ درصد بوده است.

اخیراً نظرسنجی مشترک شبکه «سی‌بی‌اس» و موسسه «یو گو» نشان داد که در مجموع، تنها چهار درصد از آمریکایی‌ها معتقدند اوضاع «بسیار خوب» پیش می‌رود. 

بر اساس این نظرسنجی، آمریکایی‌ها تقریباً در مورد اینکه بایدن در مدیریت بیماری کرونا به خوبی کار می‌کند یا خیر، اختلاف نظر دارند. ۵۱ درصد مدیریت  را تایید نمی‌کنند، در حالیکه ۴۹ درصد شیوه مدیریت او را تایید می‌کنند.

سایر نظرسنجی‌های اخیر نیز نشان می‌دهد که بایدن در تلاش برای جلب رضایت اکثر رأی‌دهندگان است. نظرسنجی موسسه «کوئینیپیاک» نشان داد که محبوبیت بایدن تنها ۳۳ درصد است که کمتر از میزان محبوبیت ترامپ در همان مقطع ریاست‌جمهوری او بود.

بر اساس یک نظرسنجی جدید دیگر، اکثر آمریکایی‌ها معتقدند دموکراسی در ایالات متحده در خطر از بین رفتن است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: نظرسنجی رئیس جمهور آمریکا گالوپ محبوبیت بایدن ریاست جمهوری آمریکایی ها رئیس جمهور بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!