Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مایلی‌کهن این روزها دور از فوتبال قرار گرفته اما بحث‌های فوتبالی را همچنان دنبال می‌کند و موضع جالبی درباره بحث جادوگری و حواشی تیم ملی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پیشکسوت فوتبال ایران که در مقطعی نیز به عنوان سرمربی تیم المپیک ایران کار را دنبال کرده، درباره حضور مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید ایران و عملکرد این تیم گفت: امیدوارم تیم ملی به المپیک پاریس صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مهدوی‌کیا شاگرد خود من بوده و امیدوارم بتواند به موفقیت برسد. امیدوارم از تجربیات 44 سال گذشته درس بگیریم و در المپیک حضور پیدا کنیم البته اگر هم صعود نکنیم، نرفتن ما به المپیک فاجعه نیست. مهدوی‌کیا از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن بزرگی بود و از لحاظ انگیزه می‌تواند کمک‌حال تیم امید باشد. تیم المپیک ایران تا به اینجا تلاش خوبی داشته و از نظر فنی نیز توانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد. قطعا کار سختی در ادامه پیش رو خواهد بود و امیدوارم مهدوی کیا بتواند به موفقیت برسد.

 

وی در خصوص بحث جادوگری این روزهای فوتبال ایران گفت: به نظرم صحبت کردن در خصوص این مسائل زیاد جالب نیست زیرا اگر به جادوگری باشد، هندی‌ها باید قهرمان جهان باشند یا خود چینی‌ها که بحث جادوگری آنجا بسیار رواج دارد باید یک موفقیت در این همه سال کسب می‌کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین مایلی کهن جادوگری در فوتبال تیم ملی فوتبال مذاکرات وین سیل محسن قاسمی بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW

حاجی علی‌یف که در مسابقات گزینشی جهانی دست به کار بزرگی زد و با شکست اصلان دودایف آلبانیایی سهمیه حضور در المپیک را گرفت؛ به عنوان آزادکار ماهِ جهان انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آذربایجان در مسابقات گزینشی قاره‌ای خیال خودش را بابت سهمیه‌های المپیک راحت کرد. آنها که میزبان رقابت‌های گزینشی اروپایی در باکو بودند، چهار سهمیه باقی‌مانده خود را گرفتند که یکی از آنها در وزن 65 کیلوگرم بود؛ جایی که حاجی علی‌یف کشتی‌گیر محبوب و البته مُسن آذربایجانی‌ها توانست با شکست اصلان دودایف در مرحله نیمه‌نهایی، به سهمیه المپیک برسد.

دارنده دو نشان المپیک، در حالی که بعد از کسب نقره المپیک توکیو، دیگر در 65 کیلوگرم کشتی نگرفته و در وزن 70 کیلوگرم مسابقات جهانی هم توفیقی کسب نکرده بود، توانست با عبور از سد کشتی‌گیر آلبانیایی که با شکست گاژی‌مراد رشیدوف روس، عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کرده بود به سهمیه المپیک برسد.

اتحادیه جهانی کشتی به همین دلیل حاجی علی‌یف را به عنوان آزادکار ماه انتخاب کرد.

در رشته فرنگی هم این عنوان از آن نائو کوزاکای ژاپنی شد. کشتی‌گیری که در وزن 77 کیلوگرم قهرمانی آسیا با شکست 4-2 آکژول محمودافِ قهرمان جهان، قهرمان آسیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تالاخادزه ایران کجاست؟