Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ محسن افشارچی استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با جمعی از مدیران کل استان صبح امروز به شهرستان ابهر (یکی از مهمترین قطب‌های اقتصادی استان) سفر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، محسن افشارچی استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با جمعی از مدیران کل استان صبح امروز به شهرستان ابهر (یکی از مهمترین قطب‌های اقتصادی استان) سفر کرد و مورد استقبال مسئولان شهرستانی و نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با امام جمعه‌های ابهر، صائین‌قلعه و هیدج، بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنعت کفش هیدج، دیدار با خانواده‌های شهدا، بازدید از پروژه نیمه تمام مدرسه فاطمه‌الزهرا(س)، بازدید از چند واحد تولیدی بزرگ شهرستان ابهر، بازدید از استخر سرپوشیده شهر هیدج، دیدار صمیمی با مردم شهرستان ابهر و نهایتاً شرکت در جلسه شورای اداری ابهر از مهمترین برنامه‌های یک روزه محسن افشارچی استاندار زنجان به شهرستان ابهر است.

بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنعت کفش هیدج

استاندار زنجان در نخستین برنامه کاری خود به شهرستان ابهر، از نمایشگاه توانمندی‌های صنعت کفش هیدج بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با تسنیم با تاکید بر اینکه کفش هیدج ظرفیت‌های بسیار بزرگی را در کشور و حتی در منطقه دارد، گفت: کفش هیدج باید در سبد صادراتی استان جایگاه ویژه‌ای داشته باشد؛ می‌توانیم کفش هیدج را به عنوان یک برند خاص تعریف کنیم و به اقصی نقاط کشور و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه کنیم.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار تسنیم گفت: نرخ بیکاری در شهر هیدج منفی است و این موضوع نشان از آن دارد که صنعت کفش هیدج چقدر توانسته است در این شهر تاثیرگذار باشد.

استاندار زنجان: شاخص‌های کلان اقتصادی با پروژه‌های افتتاحی تناسب ندارندکمیته‌ "جذب سرمایه‌گذار‌، حفظ و حمایت" در زنجان راه‌اندازی می‌شود

وی با بیان اینکه مشکلات و موانع تولید صنعت‌گران هیدجی با مسئولان کشوری درمیان گذاشته شده است، گفت: حتی با یکی از بانک‌های عامل رایزنی‌هایی در زمینه اعطای تسهیلات به صنعت‌گران هیدجی انجام  شده و در حال حاضر این امر اجرایی شده است.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس تاکید کرد: باید حمایت‌های لازم از صنعت کفش هیدج انجام شود تا به امید خدا در آینده شاهد رشد و شکوفایی این صنعت در کشور باشیم.

همه ما مدیون خون شهدا هستیم

محسن افشارچی، استاندار زنجان در ادامه برنامه‌های خود در شهرستان ابهر، به دیدار خانواده شهدا رفته و در منزل شهید بهروز نوری ستوده حضور پیدا کرد.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از مادر این شهید بزرگ، اظهار کرد: همه ما امروز مدیون خون شهدا هستیم و باید راه آنها را ادامه دهیم. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

استاندار زنجان با بیان اینکه شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن از جان خود گذشتند، تصریح کرد: امروز وظیفه ما تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمت به مردم است تا به دین خود ادا کنیم.

وی گفت: امیدوار هستیم دعای خیر همه مادران همراه ما باشد تا بتوانیم آنگونه که باید مسئولیت خود را انجام دهیم و شرمنده خون شهدا نباشیم.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام حسن شجاعی علی آبادی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه هم خطاب به مادر شهید گفت: شما با تقدیم فرزندان خود در راه اسلام و انقلاب اسلامی، دو ضمانت نامه بهشتی در دست دارید.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم ما نیز در عمل و نه در زبان و شعار و مقام تشریفاتی، توفیق پیدا کرده  و با خدمت به مردم قدردان خون شهدا باشیم.

رشد اقتصادی ابهر بالاتر از میانگین استانی است

محسن افشارچی، استاندار زنجان در ادامه سفرش در دیدار با حجت‌الاسلام سعید مرادپور امام جمعه ابهر اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده شهرستان ابهر رتبه بالاتری در شاخص‌های اقتصادی نسبت به میانگین استانی دارد‌

وی با اشاره به اینکه قرارگیری ابهر در شاهراه ارتباطی و کریدور شرق و غرب، یکی از مهم‌ترین دلایل رشد اقتصادی این شهرستان بوده است، تصریح کرد: مسئولان شهرستان هم در این حرکت رو به جلو موثر بوده‌اند و نقش مهمی داشتند.

این مقام مسئول ابراز کرد: امیدوار هستیم به این حرکت رو به جلو سرعت و کیفیت خوبی ببخشیم.


استاندار زنجان در ادامه سفر خود قرار است از چند واحد تولیدی بزرگ شهرستان ابهر و همینطور برخی از پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان بازدید کند. حسن ختام برنامه‌های استاندار زنجان در شهرستان ابهر، شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه توانمندی نماینده مردم ابهر استاندار زنجان خرمدره و سلطانیه شهرستان ابهر صنعت کفش هیدج خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها



به گزارش خبرگزاری صداوسیما عباس علی‌آبادی در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار داشت: هدفگذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالا‌ها را بفروشیم.

وی افزود: با این شعار، با کشور‌های دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

رویداد‌های مهمی نظیر ایران اکسپو، جدای از معرفی توانمندی‌های صادراتی کشورمان در حوزه‌های مختلف، زمینه‌های قابل‌توجهی را برای ایجاد ارتباط میان فعالان اقتصادی ایران و فعالان اقتصادی خارجی که به توانمندی‌های کشورمان نیازمند هستند، ایجاد می‌کند و عملاً به مثابه یک حلقه واسطه جهت پیوند دادن تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی با آن دسته از کشورها، شرکت‌ها و افرادی عمل می‌کند که به توانمندی‌های کشورمان به شدت نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴