Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فوق تخصص بیماری ریه و تنفسی بزرگسالان : تجربه ی کشورهای اروپایی نشان داده،در صورت فراهم شدن شرایط برای انتقال این نوع ویروس،حدود 3 هفته جامعه با بحران مواجه شده است. 

به گزارش برنا از اراک، دکتر رامیز کامرانی گفت: خوشبختانه در چند هفته ی گذشته با توجه به روند خوب واکسیناسیون ،تعداد بستری های پیک های قبلی کرونا و نیز تعداد مریض های بدحال به نسبت کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : با توجه به سرعت انتقال سویه ی اُمیکرون،لازم است که هم روند واکسیناسیون به خصوص تزریق دوز سوم سرعت بگیرد و فاصله گذاری و استفاده از ماسک در فضاهای سربسته مد نظر باشد زیرا در وضعیت بسیار شکننده ای قرار داریم .

وی تاکید کرد : علائم ناشی از سویه جدید کرونا شبیه به سرما خوردگی و شامل سردرد و بدن درد آبریزش بینی است که البته ممکن است این علائم ناشی از آنفولانزا نیز باشد.

این فوق تخصص ریه و تنفسی - آسم و آلرژی در ادامه خاطر نشان کرد : اگر خدای نکرده فرض کنیم که شرایط به حالت عادی بازگشته و به خالت قبل از کرونا برگردیم با توجه به سرایت پذیری و سرعت بالای اُمیکرون،در کمتر از 2 یا 3 هفته شرایط تغییر و حتی ممکن است بحرانی شود.

دکتر کامرانی در پایان توضیح داد:اگر با کمک یکدیگر همین شرایط را کنترل کنیم و مدیریت نمایم،می توانیم در مجموع این بیماری را نیز کنترل و روزهای نسبتا آرامی را سپری کنیم در غیر این صورت و اگر اُمیکرون بر اراده و توان ما غلبه کند،ممکن است محدودیت های کرونایی بازگردند و مجدد به روزهای سخت گذشته برگردیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا واکسیناسیون ماسک مد سرما آلرژی کرونا اراک امیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!