Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توئیتی نوشت: «سازمان برنامه و بودجه بر اجرای مصوبه ۱۰ بندی ستاد اقتصادی دولت برای حمایت از بورس تاکید دارد، دولت علاوه بر برداشتن گام‌های عملی به حل ریشه‌ای مشکلات بازار سرمایه نیز کمک خواهد کرد.»

فارس درباره وضعیت بورس در روز گذشته نوشته است: شکسته شدن آخرین مقاومت کانال ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون واحدی در جریان معاملات روز سه شنبه، آخرین امید سهامداران بورس را نیز به کلی از بین برد تا نه تنها شاخص کل وارد یک کانال پایین تر شود، بلکه یک مقاومت جدی نیز در شاخص کل هموزن نیز شکسته شود.

تنها نکته امیدوارکننده معاملات روز گذشته به رشد معاملات خرد در بازار سهام بر می‌گردد. در صورتی که سازمان بورس و وزارت اقتصاد و دارایی فکری به حال بورس نکنند، این حجم خروج پول از بازار سرمایه می تواند بورس را وارد فاز رکود عمیق کند. برخی کارشناسان معتقدند صحبت های پخش شده رئیس سازمان بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس علت ریزش ۳۰ هزار واحدی بورس طی معاملات روز سه شنبه بوده است.

خروج پول در بازار سرمایه روز گذشته به نوزدهمین روز متوالی رسید و در پایان معاملات دیروز ۷۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد که بیشترین رقم در ۳ ماه گذشته است. خروج پول نسبت به معاملات روز قبل رشدی ۱۵۵ درصدی داشته است.

در پایان معاملات ‌روز سه‌ شنبه، ۲۳ نماد رشد قیمت داشتند که ۱۰ نماد بورسی و ۱۳ نماد فرابورسی بودند. تعداد نمادهای صف خرید در معاملات امروز ۷ سهم بوده است. یعنی ۵ درصد بازار رشد قیمت داشتند.

ارزش صف ‌های خرید نیز نسبت به پایان روز کاری دوشنبه ۶۶ درصد افت کرد و در رقم ۱۵ میلیارد تومان ایستاد. میانگین خرید هر کد حقیقی در معاملات امروز ۱۲.۴ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 651190 برچسب‌ها خبر ویژه سید مسعود میرکاظمی بورس - فرا بورس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه سید مسعود میرکاظمی بورس فرا بورس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم بازار سرمایه معاملات روز خروج پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

 

۱۰ خبر مهم برای طلا، سکه، نفت و بیت کوین 

 

پیش بینی بورس دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

سهامداران این فلزات اساسی، مبین و دی بخوانند

 

خبری مهم درباره یک عرضه اولیه

 

افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی

  دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود

 

قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟

 

رکوردشکنی فروش شدوص

 

کدام نمادها حجم مشکوک خوردند؟

 

پرسودترین نمادهای امروز بورس تهران

 

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی | کدام نماد سود بیشتری به سهامدارانش می‌دهد؟

 

تداوم افت ارزش سهام عدالت      

دیگر خبرها

  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • آینده بورس در چند پرده
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد