Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سعید بیگی هافبک پیشین و پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: در حالی که برخی از مسئولان ورزش کشور هنوز داشتند به مردم امید واهی بابت بازگشت استقلال و پرسپولیس به آسیا می‌دادند AFC قرعه کشی را هم انجام داد و گروه بندی مسابقات مشخص شد تا داغ دل فوتبالی‌ها بار دیگر تازه شود.

وی اضافه کرد: واقعاً دلم سوخت وقتی از یکسری کشورها که هیچ محلی از اعراب در فوتبال آسیا ندارند تیم‌هایی در این مسابقات حضور داشت اما جای استقلال و پرسپولیس خالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این حذف از آسیا درس عبرتی برای مسئولان ورزش کشور باشد و تمهیداتی در نظر بگیرند که این آخرین فاجعه در این زمینه بوده باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص آخرین شرایط این تیم بیان داشت: خوشبختانه استقلال نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان برد اما این صدرنشینی نیم فصل تضمینی برای قهرمانی در پایان فصل نیست. امروز استقلال کارش دشوار تر از گذشته است و باید با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم مسابقات از موقعیت خود دفاع کند.

هافبک پیشین آبی پوشان تصریح کرد: امیرحسین حسین زاده که اولین فصل حضورش در این تیم را سپری می‌کند بازیکن خیلی خوبی است و حتی می‌تواند پدیده این فصل فوتبال هم باشد. اما باوجود او و حتی بازیکنان باتجربه‌ای مثل نیک نفس، مهدی پور، چشمی و رضاوند به نظر من مجیدی باید یک هافبک خلاق دیگر به تیمش اضافه کند تا مشکل بازیگردانی در میانه میدان حل شود.

بیگی خاطرنشان ساخت: جای نفراتی با ویژگی بازیکنانی مثل مجتبی جباری، نکونام، علی کریمی و امید ابراهیمی در این تیم خالی است و قطعاً حضور بازیکنانی با این ویژگی می‌تواند به طرز شگفت‌آوری بر قدرت استقلال اضافه کند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

ملیحه آدینه کد خبر: 1126350 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه پرسپولیس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2019 حذف شد اما شجاع خلیل‌زاده با گلی که در مقابل الاهلی به ثمر رساند، خود را به عنوان زننده برترین گل آسیا مطرح کرد.

شجاع در بازی با الاهلی روی پرتاب بلند مهدی شیری، با یک قیچی تماشایی توپ را به گوشه دروازه حریف عربستانی فرستاد تا پرسپولیس از حریف پیش بیفتد و در نهایت نیز به پیروزی برسد.

ویدئو: 331996

نکته جالب اینکه گل شجاع تا پایان فصل 2019 آسیا بی نظیر ماند و او موفق شد به جمع برترین گل‌های آسیا صعود کند و در نهایت جایزه بهترین گل فصل را به دست بیاورد.

البته خلیل‌زاده ترجیح می‌دهد به گذشته برنگردد و در این مورد حرفی نزند اما روز گذشته زمانی که یکی از خبرنگاران در مورد شباهت این دو گل از او سوال پرسید، کاپیتان تراکتور کمی به فکر فرو رفت و احتمالا به یاد آن روزهای خوب و به یاد ماندنی افتاد.

روز گذشته این بار او روی توپ ارسالی از نقطه کرنر موفق شد با یک ضربه آکروباتیک دروازه را باز کند و تیمش را در زمین فولاد آرنا از حریف پیش بیندازد و البته آمادگی خود را نشان دهد.

شجاع البته بارها و بارها به این شکل توانسته به توپ ضربه بزند؛ از جمله در بازی با پیکان در لیگ هفدهم و زمانی که تازه در 27 سالگی به جمع سرخپوشان تهرانی ملحق شده بود.

جالب این است که او در 34-35 سالگی همچنان آمادگی فوق‌العاده خود را حفظ کرده و می‌تواند در لحظه چنین تصمیمی را به بهترین شکل ممکن عملی کند و شاید این همان چیزی باشد که شجاع را از سایرین متمایز می‌کند.

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی