Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:46:54 GMT

برگزاری جشنواره خرید شفاف در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۳۰۵۹

برگزاری جشنواره خرید شفاف در اصفهان

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  اسماعیل نادری گفت:  جشنواره خرید شفاف برای تامین کالا‌های مورد نیاز، عرضه مناسب کالا‌ها درشبکه توزیع و حمایت از واحد‌های تولیدی همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برپا شده که به دو صورت مجازی و حضوری طراحی  و اکنون به صورت مجازی به فروشگاه‌های دارای این نماد ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جشنواره خرید شفاف تدبیری است که وزارت صنعت معدن تجارت با هماهنگی بخش خصوصی اندیشیده تا بتواند یک خود تدبیری در بازار ایجاد و از بستر مناسب بخش خصوصی استفاده کند.

به گفته او جشنواره یک رقابتی بین فعالیت‌های زنجیره تولید، توزیع و عرضه مناسب کالا‌های اساسی و پرمصرف سبد خانواده‌ها ایجاد می‌کند و هدف جشنواره این است که کالا‌ها در فروشگاه‌های منتخب از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های مجازی، اصناف منتخب، میادین میوه و تره‌بار و همچنین اگر جایی نمایشگاه عرضه مستقیم برپا شود به دست مصرف کننده برسد.

جشنواره ویژه خرید با تخفیف شفاف از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تا ۲۲ بهمن مرحله اول آن ادامه دارد و به طور جدی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده فعالیت خود را ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن جشنواره خرید شفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد

محمد رستگاری  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزدگفت: هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

وی افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که به لطف خدا پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحد‌های تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، تصریح کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، کلیه فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف نمایند که به لطف خداوند هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی اظهار داشت: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد این طرح که پس از ۲ سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟