Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@22:35:02 GMT

مراسم رونمایی از تندیس طاهره طاهریان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۳۰۹۶

مراسم رونمایی از تندیس طاهره طاهریان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک امروز چهارشنبه میزبان مراسمی بود که ویژه طاهره طاهریان و به پاس قدردانی از نیم قرن خدمت خالصانه او به ورزش بانوان کشور برگزار و از تندیس او هم رونمایی شد.

طاهره طاهریان امروز نایب رئیس کمیته ملی المپیک است. وی از چهار سال پیش با رای اعضای مجمع کمیته ملی المپیک متصدی این پست شد در حالی که پیش از آن عهده دار مسئولیت‌های دیگری در ورزش کشور بود از جمله معاونت ورزش بانوان در سازمان تربیت بدنی وقت؛ همان دوره این معاونت به عنوان واحد نمونه ملی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضویت شورای فرهنگی - اجتماعی زنان شورای انقلاب فرهنگی، مدیر نمونه ملی در پنجمین جشنواره شهید رجایی هفته دولت و استاد نمونه دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تهران مرکز از دیگر مسئولیت‌هایی است که بر عهده طاهریان بوده است.

در مراسم امروز از طاهره طاهریان به پاس این مسئولیت‌ها و نتایجی که برنامه‌ها و تلاش‌هایش برای ورزش بانوان داشته به صورت ویژه تقدیر شد.

سید رضا صالحی امیری و کیکاوس سعیدی رئیس و دبیر کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی مشاور رئیس، مهین فرهادی داد معاون پیشین بانوان وزارت ورزش، سعید فائقی معاون پیشین وزارت ورزش و روسای برخی فدراسیون‌ها مانند محمدرضا داورزنی، غلامرضا شعبانی بهار و علی دادگر در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر 5403774 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: طاهره طاهریان تندیس کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد سردار آزمون لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال زنان باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال زنان ایران تکواندو وزارت ورزش و جوانان حذف استقلال و پرسپولیس طاهره طاهریان ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت.

مراسم تشییع این هنرمند روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال برگزار خواهد شد. همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال خواهد بود. 

 دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می کرد. 

یکی از شاخصه های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود.

دیگر خبرها

  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند