Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فارسی نژاد امروز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: بر اساس گزارش واحد آمار در ۹ ماهه منتهی به آذرماه امسال ۱۶ نفر فوتی (همگی مرد) به دلیل حوادث ناشی از کار در مراکز پزشکی قانونی استان لرستان مورد معاینه قرار گرفته اند.

وی افزود بر اساس گزارش واحد آمار در ۹ ماهه سال گذشته ۱۱ نفر فوتی (همگی مرد) بر اثر حوادث ناشی از کار به پزشکی قانونی استان ارجاع داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان عنوان کرد» عموماً علت فوت در حوادث ناشی از کار مربوط به اصابت جسم سخت و سقوط از بلندی است.

فارسی نژاد با اشاره به مصدومان حوادث ناشی از کار در استان نیز طی ۹ ماهه امسال عنوان کرد: از اول فروردین تا پایان آذرماه امسال آمار مصدومین ناشی از حوادث کار ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان ۵۵۷ مورد گزارش شده است که از این تعداد ۱۶ نفر زن و ۵۴۱ نفر مرد هستند.

وی گفت: آمار مصدومین حوادث کار نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ که ۵۰۲ نفر و شامل ۱۵ زن و ۴۸۷ مرد گزارش شده است، ۱۰ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 5403794

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشکی قانونی لرستان حوادث کار خرم آباد بارش برف بوشهر برف و کولاک کرمانشاه ویروس کرونا تعطیلی مدارس برف روبی سیلاب بارش باران سیل هرمزگان خطبه های نماز جمعه سیل کرمان ایلام امداد رسانی حوادث ناشی از کار پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد با اعلام این خبر افزود: پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی افزود: امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی شرکت کرده اند.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان برای حضور در ۲۵ رشته تخصصی پزشکی با یکدیگر رقابت می کنند و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 6088939

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی