Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:05:07 GMT

سقوط بهمن جاده را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۳۲۸۱

سقوط بهمن جاده را مسدود کرد

ایسنا/اردبیل به دنبال سقوط بهمن در جاده خلخال - شاهرود در روستای اسکستان جاده مسدود و امدادرسانان مسافران در راه مانده را نجات دادند.

بامداد چهارشنبه سقوط بهمن موجب مسدود شدن جاده اسکستان و گرفتار شدن چندین خودرو شد که با تلاش امدادگران هلال احمر و راهداری مسیر مسدود شده بازگشایی و رانندگان نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط بهمن که پنج نقطه از جاده روی داده موجب مسدود شدن راه و گرفتار شدن خودروهای عبوری شده بود که با امدادرسانی نیروهای هلال احمر و راهداری هیچ تلفات جانی گزارش نشده است.

فرماندار خلخال در جریان بازدید از این جاده اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر ۱۲ دستگاه خودرو زمین گیر شده در مسیر سقوط بهمن از محاصره برف خارج و به مقاصد خود هدایت شدند.

یحیی زاده خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی تا حصول اطمینان از نبود خودرو زیر برف ناشی در منطقه حضور خواهند یافت.

در روزهای گذشته ارتفاع برف در شهر خلخال به بیش از ۶۲ سانتیمتر و در ارتفاعات به بیش از یک متر رسیده است.

اسکان اضطراری ۷۰۰ نفر در برف و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز به خبرنگار ایسنا گفت: عوامل این جمعیت طی 24 ساعت گذشته به ۷۰۰ نفر از در راه ماندگان بر اثر بارش شدید برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان اسکان اضطراری داده اند.

عزت اله ضربی خاطرنشان کرد: این هموطنان در محورهای نیر - سراب، اردبیل - کوثر، خلخال - اسالم، سرعین - اردبیل و مشگین شهر – اردبیل گرفتار برف و کولاک شده بودند که توسط تیم های عملیاتی جمعیت اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۶۰ بسته غذایی نیز در بین افراد اسکان داده شده توزیع شده است، افزود: کلیه نیروهای جمعیت هلال احمر استان در آماده باش کامل به سر می برند.

ضربی گفت: در پنج روز گذشته نجاتگران این جمعیت در محورهای مواصلاتی استان به 2397 نفر از هموطنان گرفتار در برف و کولاک در قالب ۵۸۸ خانوار امدادرسانی کرده اند.

وی ادامه داد: ۴۶ تیم عملیاتی متشکل از ۱۷۰ نفر نجاتگر با بکارگیری ۴۶ دستگاه خودروی امدادی به یاری این هموطنان شتافته اند. ‌

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقوط بهمن جاده اسالم به خلخال امدادرسانی هلال احمر بارش سنگین برف استانی شهرستانها برف و کولاک سقوط بهمن هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد