Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@12:13:46 GMT

تعرفه تعمیرات یخچال در سال 1400 چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۳۲۸۸

تعرفه تعمیرات یخچال در سال 1400 چقدر است؟

تعرفه تعمیرات یخچال در سال 1400 تفاوت های زیادی در تعمیرگاه های مختلف دارد و ممکن است شما نیز با سردرگمی در این زمینه مواجه شده باشید.

به همین دلیل نرخ کامل تمام تعمیرات یخچال فریزرهای ایرانی و خارجی که توسط اتحادیه ارائه شده اند را در ادامه بیان می کنیم. لازم به ذکر است تمام این هزینه و تعرفه ها از شرکت های تعمیر لوازم خانگی در تهران که در زمینه تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید خدمات ارائه می دهند از قبیل تکنوپشتیبان، خدمت از ما، آی پی امداد، پشتیبان سرویس، سنجاق و تهران سرویسکار استعلام و جمع آوری شده و مربوط به سال 1400 هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هزینه سرویس دوره ای یخچال فریزر 1400

سرویس یخچال فریزر به مجموعه خدماتی گفته میشود که وضعیت فعلی هر یک از قطعات داخلی دستگاه بررسی شده و از خرابی های احتمالی آنها جلوگیری میشود. انجام به موقع این خدمات می تواند تاثیر زیادی بر کاهش هزینه تعمیر یخچال داشته باشد. چون تعرفه هایی که برای سرویس یخچال فریزر ارائه میشود بسیار کمتر از تعمیر بوده و در اغلب مواقع نیاز به تعویض قطعه در آنها نیست. بر اساس تعرفه های اعلام شده توسط اتحادیه در سال 1400 هزینه و تعرفه سرویس یخچال حدود 95000 تومان می باشد.

البته با توجه به اینکه هر یک از تعمیرگاه ها برای سرویس یخچال چه خدماتی ارائه می دهند ممکن است این نرخ ها کمی افزایش یا کاهش داشته باشند. قیمت 95 هزار تومان مواردی از قبیل شستشوی کندانسور، چکاپ فن و موتور و همچنین سنسور و المنت را شامل میشود.

تعرفه تعمیر و شارژ گاز یخچال 1400

اگر گاز یخچال نشت دارد یا اندازه آن بیش از حد استاندارد است، لازم است بدانید که قیمت این قبیل تعمیرات با توجه به نوع گاز متفاوت است. در هر یک از یخچال فریزرها از گازهای متفاوتی استفاده میشود و به همین دلیل هزینه هایی که در نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ برای شارژ گاز ارائه میشود با نرخ نمایندگی اسنوا فرق دارند. بر اساس اطلاعاتی که شرکت های تعمیر لوازم خانگی تهران و اتحادیه ارائه داده است، تعرفه تعمیر و شارژ گاز یخچال در سال 1400 به صورت زیر است:

تعرفه شارژ گاز r134 یخچال فریزر: 550 تا 850 هزار تومان هزینه شارژ گاز R134 یخچال یا فریزر: 400 تا 700 هزار تومان تعرفه شارژ گاز r600 یخچال: حدود 700 تا 900 هزار تومان هزینه شارژ گاز R600 یخچال فریزر: 850 تا 1150 هزار تومان تعرفه شارژ گاز R12 یخچال: حدود 500 تا 700 هزار تومان قیمت شارژ گاز R12 یخچال فریزر: 650 تا 900 هزار تومان

این قیمت ها بدون در نظر گرفتن هزینه ایاب ذهاب بوده و همچنین تعمیرات جانبی که در آن صورت میگیرد را شامل نمیشود. نرخ های اعلام شده شامل مواردی از قبیل تعویض و شارژ گاز، تعویض فیلتر درایر و وکیوم و همچنین دستمزد است.

هزینه تعویض فن یخچال

در یخچال فریزرها با توجه به مدل آنها از یک تا 4 فن مختلف استفاده میشود که کاربرد کارایی شان با هم فرق دارد. به همین دلیل نرخ و تعرفه هایی که برای تعمیر و تعویض هر یک ارائه شده اند نیز متفاوتند. علاوه براین، دقت داشته باشید که قیمت هایی که برای تعویض فن در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی ارائه میشود یا کنوود و امرسان و سایر برندها نیز با هم متفاوت هستند. چون در اغلب مواقع فن جدید باید خریداری شود و هر یک از برندها قطعات متفاوتی از نظر کیفیت و قیمت دارند. بدون در نظر گرفتن هزینه هایی که برای خرید فن باید پرداخت شود، اتحادیه تعمیر لوازم خانگی تهران برای تعویض فن یخچال در سال 1400 قیمت های زیر را ارئه داده است:

هزینه تعویض فن یخچال: حدود 150 هزار تومان تعرفه تعویض فن یخچال فریزر: 150 هزار تومان تعرفه تعویض فن موتور یخچال فریزر: 130 هزار تومان هزینه تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال

بیشترین هزینه ای که برای تعمیر هر یک از مدل های یخچال فریزر باید پرداخت شود، مربوط به تعمیر و تعویض موتور یا همان کمپرسور است. با توجه به مدل کمپرسور نرخ های متفاوتی در این زمینه ارائه شده اند که در حالت متوسط به صورت زیر هستند:

هزینه تعویض کمپرسور 1/6 یخچال: حدود 450 هزار تومان قیمت تعویض کمپرسور 1/5 یخچال فریزر: 550 هزار تومان تعرفه تعویض کمپرسور یخچال فریزر 1/4: 700 هزار تومان

همان طور که بیان شد، این نرخ ها تنها برای تعویض موتور دریافت میشود و هزینه های تعمیر با توجه به نوع خرابی و مدل دستگاه و برند متغیر می باشند.

هزینه تعمیر برد یخچال فریزر

بررسی و رفع اشکالات برد الکتریکی یخچال فریزر نیاز به تخصص بالایی دارد و به همین دلیل دستمزد تعمیر آن بیشتر از سایر قطعات است. بدون در نظر گرفتن هزینه های مربوط به ایاب ذهاب و خرید قطعات جانبی، هزینه تعمیر برد در یخچال در بازه 450000 تا 1200000 تومان متغیر است. مدل دستگاه و نوع برد و نوع خرابی های آن اصلی ترین دلیل برای تفاوت در این نرخ ها است.

لیست تعرفه تعمیر یخچال در سال 1400

علاوه بر موارد فوق، سایر هزینه ها و تعرفه های تعمیر یخچال فریزر که همگی از سوی اتحادیه ارائه شده اند به صورت زیر است:

تعرفه تعویض ترموستات در یخچال 350 تا 480 هزار تومان هزینه تعویض نوار دور یخچال: 200 تا 300 هزار تومان تعمیر یخساز: 200 تا 350 هزار تومان هزینه رگلاژ کردن درب یخچال: حدود 450 هزار تومان هزینه تعویض لولای درب یخچال و ساید: 350 تا 750 هزار تومان هزینه تعویض تایمر یخچال فریزر: 250 تا 390 هزار تومان تعرفه تعمیر آبریزی یخچال فریزر: 150 تا 390 هزار تومان قیمت تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال فریزر: 140 تا 300 هزار تومان

تمام نرخ های فوق هزینه هایی هستند که در تعمیرگاه ها دریافت میشوند. در شرایطی که تعمیرکار برای تعمیرات به محل و منزل مراجعه کند، هزینه ایاب ذهاب به صورت جدا محاسبه خواهد شد. با توجه به تفاوت هایی که در دستمزد تعمیرکاران وجود دارد، پیشنهاد می کنیم تعمیر لوازم خانگی و یخچال فریزر را به نمایندگی های مجاز بسپارید. چون بر اساس نرخ های ارائه شده توسط اتحادیه تمام خدمات را انجام می دهند.

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تعمیر لوازم خانگی هزار تومان هزینه هزار تومان تعرفه یخچال در سال 1400 ارائه شده اند همین دلیل سرویس یخچال هزینه تعویض تعرفه تعویض یخچال فریزر تعمیر یخچال شارژ گاز تعرفه ها هزینه ها نرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی: فقط ۱۰ درصد پزشکان از شغل خود راضی هستند
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲