Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -  ناموفق بودن شورای شهر ایلام در معرفی شهردار برای این شهر و رد صلاحیت گزینه‌های معرفی شده و اختلافات موجود بین اعضای شورای با عناوین"اکثریت" و"اقلیت"، درگیری لفظی و فیزیکی در جلسات این شورا و نارضایتی مردم از عملکرد شورا، "حسن بهرام نیا" استاندار ایلام، را به واکنش وا داشت و با تشکیل جلسه اضطراری برای سامان وضعیت به اعضای شورای شهر ایلام فرصت یک هفته‌ای داد تا نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر ایلام و نماینده شورا در کمیسیون ماده ۱۰۰ با اعلام این خبر و تائید اولتیماتوم استاندار ایلام گفت: طی جلسه‌ای وبا حضور استاندار ایلام مقرر شد اعضاء شورای شهر در فرجه یک هفته‌ای اقدام به تعیین شهردار کنند.

حمید مجیدی گفت‌: به رغم فرصت ابلاغی اعضاء اکثریت شورا‌ی شهر ایلام تا کنون در راستای تحقق فرصت داده شده اقدامی نکرده و انتخاب شهر دار ایلام کماکان در بلاتکلیفی است.

او در پاسخ به این سئوال که چرا گزینه‌های معرفی شده برای شهرداری ایلام با مخالفت مواجه می‌شوندگفت: معرفی گزینه‌های ستاره دار و فاقد صلاحیت برای تصدی منصب شهردار باعث این وضعیت و هدر رفت عمر شورا و خدمات شورائیان به مردم است.

 ناتوانی شورای شهر ایلام در ایجاد پیوستگی و همبستگی و وحدت و هم‌داستانی و اختلافات فی مابین آنان در انتخاب شهردار ایلام و اتمام فرصت قانونی معرفی شهردار برای این شهر، ایلام را با مشکلات عدیده ترافیکی، خدمات شهری مواجه کرده است و انتقادات فرآوان مردمی را به وجود آورده است.

مردم از ورود استاندار ایلام برای حل این مشکل خرسند، اما از استاندار ایلام می‌خواهند در صورت عدم تمکین شورای شهر ایلام به انتخاب شهردار برای این شهر و و استمرار روند کنونی که مصالح عمومی را به خطر انداخته است به قائم مقامی برابر قانون عمل و شهردار را انتخاب کند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر انتخاب شهردار شورای شهر ایلام استاندار ایلام انتخاب شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد دهقان منشادی افزود: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه امسال با حضور بیش از دو هزار نفر از مدیران ارشد، صنعتگران، تجار و بازرگانان خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. 
به گفته وی، در این نمایشگاه ۱۳۵ فرصت سرمایه گذاری استان با حجم سرمایه گذراری اولیه ۱۲۶ هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی به منظور معرفی و جذب سرمایه گذار عرضه می‌شود. 
وی اظهار داشت: این ظرفیت‌ها در تمامی شهرستان‌های استان یزد وجود دارد و زیرساخت‌های لازم از جمله زمین، آب، برق، گاز و ... آماده است و سرمایه گذاران تنها باید نسبت به تامین مالی اقدام کنند. 
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: استان آماده جذب سرمایه گذاری است و از فعالان این بخش حمایت خواهیم کرد و مشوق‌های لازم را در اختیار ان‌ها قرار خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد