Web Analytics Made Easy - Statcounter

این پروتکل به موافقت مقامات ورزشی، مقامات بهداشت محلی (ASL) و دولت ایتالیا رسیده است.

سری آ پروتکل جدیدی برای مقابله با کرونا و حفاظت از بازیکنان، مربیان و کارکنان به تصویب رساند. 

طرفداری| پروتکل رسمی فوتبال ایتالیا برای جلوگیری از شیوع کووید 19 منتشر شده است که بنابر این پروتکل جدید، تست مثبت 9 بازیکن در یک تیم، موجب رفتن آن تیم به قرنطینه می‌شود و هیچ الزامی مبنی بر زدن واکسن برای بازیکنان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروتکل به موافقت مقامات ورزشی، مقامات بهداشت محلی (ASL) و دولت  ایتالیا رسیده است. این بدان معناست که دیگر نباید هیچ گونه اختلاف عمیقی بین وظایف مقامات بهداشت محلی و پروتکل های کرونایی حاکم بر فوتبال وجود داشته باشد.

مقامات بهداشت محلی ایتالیا (ASL) تنها در صورتی می توانند دستور به قرنطینه جمعی یک تیم بدهند که حداقل 35 درصد از بازیکنان آن تیم تست کرونایشان مثبت شده باشد. از آنجایی که لیست تیم ها در رقابت‌های سری آ محدود به 25 بازیکن است، بنا بر تصمیم گرفته شده به جای هشت بازیکن، اگر نه بازیکن تستشان مثبت بود، کل تیم قرنطینه می‌شوند و تحت نظر قرار خواهند گرفت.

پیشرفت مهم در این پروتکل نسبت به پروتکل های قبلی این است که افرادی که تماس هایی نزدیک با موارد مشکوک و یا قطعی کرونا داشته‌اند باید حداقل به مدت پنج روز، به صورت روزانه، تست آنتی ژن بدهند و همیشه به غیر از زمانی که در فعالیت‌های ورزشی شرکت دارند از ماسکهایی با سطح FFP2 استفاده کنند.

اعتقاد بر این بود که زدن واکسن می‌تواند در پیشگیری و درمان نقش متفاوتی داشته باشد، اما اکنون واکسیناسیون اجباری از پروتکل حذف شده است. این بدان معناست که حتی کسانی که واکسینه نشده‌اند، در صورت داشتن تماس نزدیک با موارد کرونایی، ملزم به انجام همان فرآیند تست پنج روزه خواهند بود.

همه‌ی بازیکنان باید چهار ساعت قبل از مسابقه تست منفی کرونایشان را ارائه دهند. این نگرانی وجود داشت که حکم دولت به این صورت باشد که بازیکنان واکسینه نشده پس از 10 ژانویه، حتی نتوانند وارد رختکن تیم شوند و بنابراین از شرکت در این رقابتها محروم شوند، اما این اتفاق رخ نداد.

باتوجه به اینکه 98 درصد از بازیکنان لیگ ایتالیا در اکتبر 2021 به طور کامل واکسینه شده اند، انتظار می‌رود سری آ پوشش حمایتی کافی از بازیکنان و تیمها برای تزریقات دوز سوم (بوستر) را داشته باشد.

اخبار داغ 

پوشش ناجور خانم بازیگر + عکس بهاره رهنما در کنار خواهرش برترین های قرن با علی لطیفی: علی کریمی تاکتیک پذیر بود، توپ طلا می برد! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  درگیری و کتک کاری در پدیده؛ پلیس مربی و مدیر را به کلانتری برد دیدار ژاوی با هیئت مدیره بارسلونا برای تصمیم گیری در مورد عثمان دمبله سالیما موکانسانگا، اولین داور زن در تاریخ جام ملت های آفریقا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت