Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: امروز باید رویکرد رسانه‌ها در راستای تقویت جبهه انقلاب اسلامی باشد و تبیین شایسته دستاوردها و رویش‌های انقلاب برای مردم یکی از رسالت‌ اصلی رسانه‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، مسئولان بسیج رسانه استان زنجان صبح امروز با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان جهت افزایش تعاملات و هم‌افزایی در راستای بازگو کردن خدمات بارز نظام در 43 سال گذشته به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در این جلسه با تقدیر از اقدامات خوب بسیج رسانه اظهار داشت: بابت برگزاری جشنواره خوب ابوذر که هفته گذشته برگزار شد از بسیج رسانه تشکر می‌کنم. همینطور از بسیج رسانه درخواست داریم که در سال‌های آینده گستردگی جامعه هدف خود را در جشنواره ابوذر افزایش دهد تا حتی برخی از افراد در روستاهای دور افتاده استان تولید محتواهای خود را بتوانند به دبیرخانه جشنواره ابوذر برای دیده شدن ارسال کنند.

وی تاکید کرد: باید به سمت تولید محتواهای خوب گام برداریم و از روزمرگی‌های خبری فاصله بگیریم؛ استعدادهای زیادی در بین جوانان وجود دارد که باید بتوانیم آن‌ها را کشف کنیم. اصلاٌ یکی از اهداف برگزاری جشنواره کشف استعدادهای جدید است.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: امروز رسانه‌ها در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی را با نوآوری‌های خاص خود تبیین کنند.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج): جشن‌های انقلاب در دهه فجر به صورت مردمی برگزار شودبرنامه‌های دهه فجر در استان گلستان به صورت مسجدمحور برگزار می‌شودویژه برنامه‌های دهه فجر در نطنز مردم‌محور برنامه‌ریزی شودلزوم استفاده از ظرفیت جوانان در برنامه‌های دهه فجر/ دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر تبیین شود

وی با اشاره به اینکه رهبری عالمانه ولی فقیه در اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی دارد، تصریح کرد: شجاعت و ولایتمداری مردم هم همواره سبب ایستادگی انقلاب و نظام بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان امروز باید رویکرد رسانه‌ها در راستای تقویت جبهه انقلاب اسلامی باشد و همیشه دست توطئه چین دشمنان را با هوشیاری قطع کنند، اضافه کرد: همچنین رسانه‌های دلسوز با دیدی فراجناحی باید برای نسل‌های جوان روشنگری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی رسانه‌ها تبیین درست و صحیح دستاوردهای انقلاب اسلامی است، یادآور شد: همچنین باید به مردم تبیین کرد که چگونه به برکت وجود انقلاب اسلامی از بسیاری از ملت‌های مظلوم رفع استعمار می‌شود.

لطیفی با تاکید بر اینکه آشنایی نسل جدید با گفتمان انقلاب اسلامی در شرایط کنونی جامعه یک الزام است، ادامه داد: توجه به این موضوع مهم قطعاً دشمنان را در پیاده سازی نقشه‌هایشان، ناامید خواهد کرد.

در ادامه جلسه هم عباسعلی سرداری مسئول بسیج رسانه استان زنجان با تقدیر از همراهی و همکاری بی‌دریغ صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: بسیج رسانه استان در سال آینده برنامه‌های ویژه‌ای را در راستای به کار گیری از ظرفیت رسانه‌‌های استان دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر باید همانند جشنواره عمار به سمت تولید محتواهای خوب و تاثیرگذار قدم بردارد، گفت: قطعاً در جشنواره ابوذر سال آینده برخی آیتم‌ها را اضافه خواهیم کرد تا هرکسی که در فضای مجازی حرفی برای گفتن دارد پای کار بیاید.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان انقلاب اسلامی جشنواره ابوذر بسیج رسانه رسانه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق