Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام آقایی : امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، حجت الاسلام آقایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: دشمن وارد صحنه شده و با راهبرد جدید و روایت غلط در حال تغییر افکار است باید به جهاد تبیینی توجه شود و دستاورد های انقلاب را به ملت و دنیا بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی با ویژگی منحصر به فرد تعریف جدیدی از جامعه را به دنیا نشان داد.

حجت الاسلام آقایی اظهار کرد: نقش بی بدلیل امام ملت و همکاری و مشارکت ملت در برپایی این انقلاب بزرگ بی نظیر بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به گفته دشمنان، ملت ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید یاد آور شد: در حالیکه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را در قله عزت و عظمت و اقتدار شاهد هستیم. 

وی ادامه داد: آمریکا در این سال ها در تلاش بود که انقلاب را منزوی و ریشه مقاومت را به خشکاند اما امروزه با عنایت خداوند انقلاب بر قله افتخار است و مقاومت منطقه متاثر از جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام آقایی با تاکید به اینکه باتوجه به شرایط بهتر کرونا بنا براین است راهپیمایی ۲۲بهمن برگزار شود، خاطر نشان کرد:این راهپیمایی درچهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود. 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای هماهنگی تبلیغات دهه فجر انقلاب انقلاب اسلامی جامعه آذربایجان غربی جمهوری اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغات اسلامی دهه فجر جهاد جهاد تبیینی حجت الاسلام آقایی حجت الاسلام آقایی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن اطلاعیه به شرح زیر است:   «به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»   ستاد انتخابات کشور

دیگر خبرها

  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد
  • مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار تمدید شد
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز
  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • نشست «نزدیک قله؛ نگاهی به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است