Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله گری اظهار کرد: تمامی تأسیسات و تجهیزات و نیروی‌های امدادی برای خدمت رسانی به مشترکین در آمادگی کامل هستند و شرایط برای خدمت رسانی مستمر و مطمئن فراهم است.

وی افزود: با استقرار توده هوای سرد و همچنین بارش برف و باران در استان و اکثر نقاط کشور، در چند روز اخیر و روزهای آتی دمای هوای استان کاهش خواهد یافت به همین دلیل از مردم شریف و نجیب استان تقاضا داریم با ادامه همکاری در استفاده ایمن و مناسب گاز طبیعی نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه گزارشی از مصرف کل استان ارائه داد و گفت: مصرف روزانه کل استان در چند روز اخیر از مرز ۱۵ میلیون متر مکعب فراتر رفته که در مدت ۲۴ ساعت گذشته شهر سقز با مصرف یک میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب و شهر بانه با یک میلیون و ۴۵۰ هزار متر مکعب و شهر دیواندره با مصرف ۶۰۰ هزار مترمکعب از شهرهای پرمصرف استان بوده اند.

فعله گری افزود: شبکه تغذیه ایستگاه سی جی اس دوم سقز به اتمام رسیده و آماده تزریق گاز و تأمین است و با فراهم شدن شرایط در چند روز آتی در مدار مصرف قرار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه به فشار مناسب و آرایش خطوط اشاره کرد و گفت: در حال حاضر وضعیت فشار شبکه و خطوط مطلوب بوده ولی پیش بینی می‌شود در چند روز آینده با سرد شدن هوا و ماندگاری آن، با افزایش مصرف روبه‌‎رو شویم که مردم باید در مصرف گاز طبیعی مصرف بهینه داشته باشند.

فعله گری در رابطه با مدیریت مصرف گاز طبیعی در سازمان‌های دولتی استان اظهار کرد: روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آنها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل، انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه باید در ادارات مدنظر باشد.

وی اضافه کرد: رعایت دمای رفاه ۱۸ الی ۲۱ درجه سانتیگراد، کاهش دمای منزل را با پوشیدن لباس‌های گرم و مناسب، نصب پنجره‌های دو جداره، استفاده از پرده‌های ضخیم، خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌های بدون استفاده، پوشاندن دریچه‌های کولر، عایق کاری موتورخانه‌ها و استفاده نکردن از شومینه به علت بازدهی و ایمنی پایین را از ساده‌ترین راهکارهای صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی دانست.

فعله گری تصریح کرد: اگر مردم تنها یک درجه وسایل گرمایشی خود را کمتر کنند ۵ تا ۶ درصد در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان گفت: همکاران ما با آمادگی کامل به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا امکان بهره مندی پایدار از نعمت گاز را تا پایان فصل سرما برای همه مشترکان فراهم سازند.

کد خبر 5403858

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج گاز برف و یخبندان بارش برف بوشهر برف و کولاک کرمانشاه ویروس کرونا تعطیلی مدارس برف روبی سیلاب بارش باران سیل هرمزگان خطبه های نماز جمعه سیل کرمان ایلام امداد رسانی مصرف گاز طبیعی وسایل گرمایشی چند روز متر مکعب فعله گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام و اقدام به تامین و توزیع کالاهای ضروری میان آنها شد که عمده ترین آنها شامل کولر گازی، یخچال، مخزن آب و فرش بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به تامین لوازم ضروری مددجویان بیان داشت: ۵۰ درصد از اعتبارات هزینه شده در این زمینه از اعتبارات دولتی و ۵۰ درصد دیگر نیز از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان دوستانه هم استانی های عزیز بوده است.

روشن در ادامه افزود: باعنایت به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما در سال جاری تامین هزار و ۲۰۰ دستگاه کولرگازی در دستور کار این استان قرار گرفته که با همیاری و همکاری سپاه پاسداران استان تا پایان اردیبهشت ماه جاری تحویل مددجویان معزز خواهد شد.

کد خبر 6093885

دیگر خبرها

  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه