Web Analytics Made Easy - Statcounter

یه گزارش ایرنا، وب سایت فوتسال پلنت (futsalplanet) روز چهارشنبه برترین های این رشته ورزشی در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد که در بخش بهترین های باشگاهی، تیم فوتسال مس سونگون پس از تیم هایی از پرتغال، اسپانیا، برزیل، آرژانتین و روسیه در رتبه نهم قرار گرفت.

در بخش بهترین دروازه بانان نیز، علیرضا صمیمی دروازه بان مس سونگون با ۸۰ امتیاز در رده هفتم ایستاد و سالار آقاپور بازیکن این تیم نیز در بخش بهترین بازیکنان جوان با ۹۹ امتیاز در جایگاه ششم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رده بندی برترین های فوتسال جهان در سال ۲۰۲۱ در ۲ بخش زنان و مردان و سرفصل های بهترین دروازه بان، بهترین بازیکن، بهترین تیم باشگاهی و ملی و بهترین مربی باشگاهی و ملی انجام شد.

 همچنین در این رده بندی تیم ملی فوتسال ایران چهارمین تیم برتر ملی،  ناظم الشریعه پنجمین سرمربی برتر تیم ملی، احمد باغبان باشی دهمین سرمربی برتر باشگاهی، گلاره ناظمی هفتمین داور برتر بانوان، باشگاه نفت هفتمین تیم تیم برتر بانوان،  اصغر حسن‌زاده هفتمین بازیکن برتر،  فرزانه توسلی هشتمین دروازه‌بان زن برتر و سهیلا ملمولی هفتمین بازیکن زن برتر انتخاب شده اند.  

 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فوتسال مس سونگون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فوتسال آذربایجان شرقی تبریز فوتسال مس سونگون مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان با تجربه هوادار که در تیم‌های پرطرفدار دروازه‌بانی کرده و فصل‌های پراتفاقی را پشت سر گذاشته، امسال در هوادار شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشت.

او در فصل آرام خود گلر اول هوادار است و از ابتدای فصل در ۲۴ بازی لیگ و یک بازی جام حذفی به طور متوالی و کامل بازی کرده بود.

حقیقی با تصمیم مسعود شجاعی از لیست هوادار برای بازی حذفی مقابل مس سونگون کنار گذاشته شد تا به استراحت بپردازد. این گلر باتجربه حالا باید خود را آماده بازی سخت و حساس برابر صنعت نفت آبادان کند‌.

هوادار با دروازه‌بانی آرشا شکوری ۱۷ ساله با نتیجه سه بر یک مس سونگون را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد.

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی