Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - مستند نمایشی بازدید" از تولیدات صدای خراسان جنوبی در جشنواره تولیدات رسانه ای سردار سلیمانی معاونت استان‌های سازمان صداو سیما برگزیده شد.

این مراسم که به صورت ارتباط تصویری با حضور دکتر رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌ها مدیران ستادی ومدیران ومعاونین مراکز صداو سیما برگزار شد، اثر " بازدید" به تهیه کنندگی خانم پیرامی ونویسندگی خانم عسکری دشت بیاض و همکاری گروه نمایش رادیو به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" بازدید" نمایشی مستند از خاطره آقای مبرقعی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در جریان بازدید سردار سلیمانی از پاسگاه "ماده کاریز" در کویر لوت است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولیدات رسانه ای صداوسیما رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم وفناوری آنا، در پی انتشار شایعات و گمانه زنی ها در خصوص تولید برنامه تلویزیونی «جام جم»، روابط عمومی  معاونت سیما اعلام کرد فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده