Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@13:57:59 GMT

زمان اعطای مشهورترین جایزه موسیقی جهان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۳۹۶۷

زمان اعطای مشهورترین جایزه موسیقی جهان

مراسم اعطای جوایز موسیقی گرمی در لاس وگاس و در تاریخ سوم آوریل (۱۴ فروردین) برگزار خواهد شد.

در ابتدا قرار بود این مراسم در ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) در لس‌آنجلس برگزار شود اما این مراسم در سایه افزایش موراد ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا به تعویق افتاد.

«ترور نوا»‌ کمدین، مجری این مراسم خواهد بود که به صورت زنده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست نامزدهای جوایز گرمی ۲۰۲۲ در ماه نوامبر اعلام شده بود.

تاکنون چندین رویداد در سال جدید میلادی به تعویق افتاده‌اند که از آن جمله می‌توان به جوایز سینمایی انتخاب منتقدان، جوایز گاورنر آکادمی اسکار و موسسه فیلم آمریکا اشاره کرد. همچنین برگزاری جشنواره فیلم پالم اسپرینگز به طور کلی لغو شد و جشنواره ساندنس نیز به صورت کاملا آنلاین برپا خواهد شد. 

مراسم جوایز گرمی در سال ۲۰۲۱ نیز به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شده بود. سال گذشته این مراسم از ماه ژانویه به مارس موکول شد و طی آن مجموعه‌ای بخش‌های از پیش ضبط‌شده در مقابل جمعیت کوچکی برگزار شد.

برگزارکنندگان مراسم جوایز گرمی ۲۰۲۲ هنوز اطلاعات بیشتری درباره نحوه برگزاری این مراسم ارائه نداده‌اند.

۵۸۵۸

کد خبر 1594214

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جایزه گرمی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود

سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری از سوی دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، روابط‌ عمومی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: این دوره از جایزه ملی تعالی گردشگری با هدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌ بهبود و اجرای پروژه‌های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توأم با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری، ارج‌ گذاشتن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به‌رسمیت‌شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از خصوصی، دولتی یا غیرانتفاعی در زمینه گردشگری، تابستان امسال برگزار می‌شود.

برگزاری جایزه ملی تعالی گردشگری با بهره‌گیری از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کند.

جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری بر مبنای ارزیابی خبرگان صنعت گردشگری و اساتید دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، به بنگاه‌ها و نهادهایی اعطا می‌شود که در کسب نتایج مطلوب در صنعت گردشگری توانمند هستند. تمام بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری در بخش‌های مختلف اعم از اقامت، حمل‌ونقل، تفریح و سرگرمی، آژانس‌های مسافرتی، رستوران و خدمات غذایی و… می‌توانند متقاضی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند