Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@21:26:24 GMT

اکران «قهرمان» فرهادی رضایت بخش بود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۴۰۰۷

سعید خانی با تاکید بر اینکه فیلم سینمایی «قهرمان» تا کمتر از دو هفته آینده رو پرده خواهد بود، بیان کرد: تا امروز پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران، «قهرمان» بوده که نزدیک به ۱۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در گیشه فروخته است.

این تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما که پخش فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی را بر عهده دارد در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: فیلم «قهرمان» از حوالی آبان‌ماه اکران خود را در سینماهای کشور، در شرایطی که همچنان کرونا ادامه داشت، آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تا امروز پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی سینمای ایران، «قهرمان» بوده که تاکنون نزدیک به ۱۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در گیشه فروخته و برای من به عنوان پخش‌کننده رقم قابل توجهی را داشته است.

این پخش‌کننده افزود: این نگرانی وجود داشت که فقط فیلم‌های کمدی ممکن است در این شرایط فروش داشته باشند، اما با آغاز اکران متوجه شدیم اگر فیلم اجتماعیِ خوب ساخته شود و حتی در شرایط کرونایی روی پرده سینما برود، می‌توانند مخاطب را به سینما بکشاند و از آن استقبال شود.

وی با تاکید بر اینکه این فیلم هنوز روی پرده است، اضافه کرد: «قهرمان» تا شروع جشنواره فیلم فجر روی پرده سینما خواهد بود و امیدواریم کسانی که فیلم را ندیده‌اند بتوانند در این فرصت به تماشای آن بنشینند.

سعید خانی در پایان صحبت‌های خود گفت: اکران فیلم «قهرمان» در ژانر اجتماعی توانست بخشی از مخاطب را به سینما بکشاند و آنها افرادی بودند که احتمال داشت فقط به خاطر فیلم آقای فرهادی به سینما بروند. خوشحالیم که در ایام کرونا توانستیم کمکی به چرخه اکران و سینما کنیم و به نوعی با اکران فیلم حتی در این شرایط، مخاطبان را به سینما دعوت کنیم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم، در بخشی از گفتگوی خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: «تا جایی که یادم می‌آید صحبتی، اظهارنظری، تصمیمی و رأیی نداشتم که از آن پشیمان باشم اما اتفاقات فراوانی در مجلس افتاد که به دلیل اینکه ما عضو آن مجلس بودیم، شاید به اسم همه نوشته شود. »

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899752

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود