Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اکبر نیکزاد» روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در اراک افزود: اکنون ساخت ۱۵۷ هزار و ۶۹۹ واحد در روستاها و ۵۴ هزار ۳۳۸ واحد در شهرها در مجموع ۲۱۰ هزار و ۳۷ واحد در نقاط مختلف کشور توسط بنیاد مسکن در حال انجام است.

وی اظهار داشت: اطمینان دارم با همکاری فعالان بنیاد مسکن و عشق و علاقه به خدمت گذاری، ساخت یک میلیون مسکن که قول رئیس جمهوری است، محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اکنون بازسازی ۱۰ نقطه از کشور بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد که شامل ۶ نقطه زلزله زده و چهار نقطه سیل زده است.

نیکزاد افزود: با بروز هر حادثه، بنیاد مسکن در کنار مردم است و تلاش دارد ضمن کاهش استرس شهروندان خسارت دیده، قبل از تحقق هرگونه اعتبار و تسهیلات بلاعوض، بازسازی را آغاز کند.

وی اظهار داشت: ۲۰ شرکت زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد که وظیفه ساخت پُل، تونل، راه آهن، مترو و جاده را برعهده دارند و از محل درآمد این شرکت‌ها برای فعالیت‌های بنیاد هزینه می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: اکنون در خرمشهر این بنیاد زمین‌های شوره زار را تبدیل به زمین زراعی تولید گندم کرده و پرورش ماهی را نیز در دستور کار دارد.

نیکزاد، با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازار بورس فعالیت ندارد، افزود: بنیاد مسکن درآمد حاصل از شرکت‌ها را به حساب ۱۰۰ امام واریز و برای ساخت مسکن اقدام می‌کند.

وی اظهار داشت: کارهای بسیاری بر روی زمین باقی مانده است و بنیاد منشا خیر و برکت بوده و امروز باید تلاش مضاعف صورت گیرد تا دغدغه مردم در تامین مسکن رفع شود.

نیکزاد افزود: خدمت کردن در جمهوری اسلامی عبادت است اما خدمت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ویژگی و شرایط خاصی دارد زیرا این مجموعه یک ریال بار مالی در بودجه جاری کشور به گردن دولت ندارد.

وی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عصای دست مسئولان نظام است و بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله را برعهده دارد.

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: فرصت خدمت رسانی به مردم همیشه فراهم نیست و مدیران باید در هر دستگاهی و هر سنگری قرار دارند بهترین خدمت به مردم را ارایه کنند.

نیکزاد افزود: اکنون ۵۴ درصد مسکن روستایی استان مرکزی نوسازی شده و ۴۶ درصد باقی مانده نیز باید مورد نوسازی قرار گیرد.

در این مراسم از خدمات «محمدرضا رضافرح» قدردانی و «علی عسگری» به  عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی معرفی شد.

یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر جمعیت استان مرکزی در ۱۲ شهرستان این ساکن ساکن هستند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی بنياد مسكن انقلاب اسلامی اراک استان مرکزی بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی از طرح‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی از آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تسریع در روند ساخت مسکن در استان بوشهر را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: مدیریت استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پای کار است و پیشرفت قابل توجهی در این پروژه‌ها داریم.

کد خبر 6087142

دیگر خبرها

  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان