Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین روز دور برگشت لیگ دسته یک زنان با 15 دیدار در هشت گروه پیگیری شد و با پایان مسابقات مقدماتی 6 گروه، 12 تیم صعود کننده به مرحله دوم رقابت‌ها مشخص شدند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان دسته یک کشور در سال 1400 جام «سردار دل‌ها» از 25 تا 29 دی‌ماه با حضور 33 تیم در هشت گروه (دو گروه پنج تیمی، پنج گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز سه‌شنبه 28 دی‌ماه در چهارمین روز این رقابت‌ها 15 دیدار برگزار شد و با پایان مسابقات 6 گروه مرحله مقدماتی، 12 تیم صعود کننده به مرحله دوم مشخص شد.

بر این اساس، تیم‌های ستارگان درخشان تربت حیدریه، موحم فریدون‌کنار از گروه اول، سورن شیراز و ژوبین قزوین از گروه دوم، خیام بتن نیشابور و الماس جم بوشهر از گروه چهارم، سریک گنبد و چادر ملو اردکان از گروه ششم، سورن خراسان و نام آوران قائم‌شهر از گروه هفتم، مهر ثامن تربت حیدریه و آوا شهرکرد از گروه هشتم به مرحله دوم مسابقات صعود کردند.

دیدارهای دور برگشت دو گروه سوم و پنجم نیز امروز (چهارشنبه) به پایان می رسد و تیم‌های اول و دوم این گروه‌ها به مرحله بعد صعود خواهند کرد تا در جمع 16 تیم برتر نهایی قرار گیرند.

نتایج چهارمین روز دور برگشت لیگ دسته یک زنان زیر به دست آمد:

گروه یک:
ستارگان درخشان تربت 3 – فولاد هرمزگان یک
موحم فریدون‌کنار 3 – اسپورت هوشیار تبریز یک

گروه دوم:
والیبال گلستان صفر – سورن شیراز 3
ژوبین قزوین 3 – اوج درگز صفر

گروه سوم:
علی بابا 3 – فدک قم صفر
صدیق گفتار تهران 3 – شهدای ایلام 65 صفر

گروه چهارم:
دریانوردان فرح‌آباد صفر – الماس جم بوشهر 3
خیام بتن نیشابور 3 – نوین ارومیه یک

گروه پنجم:
نادره رمضانی یک – کهکشان شیراز 3
ترنم چهارمحال 3 – آمادای همدان 2

گروه ششم:
سریک گنبد 3 – چادر ملو اردکان صفر
شهرداری ارومیه 3 – مدرن کارگران صفر

گروه هفتم:
نام آوران قائم شهر یک – سورن خراسان رضوی 3

گروه هشتم:
ثامن تربت حیدریه 3 – والیبال سنندج 2
آوای شهرکرد 3 – آذرخش رامسر یک

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی والیبال زنان فولاد قم همدان خراسان رضوی والیبال بانوان دور برگشت دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی