Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از ایجاد تشکیل صندوق خیرین ورزش یار استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، جلسه خیرین ورزش یار اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل با موضوع تشکیل و ایجاد صندوق برای حمایت از ورزشکاران و همچنین بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی سطح استان اردبیل برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در این جلسه از ایجاد تشکیل صندوق خیرین ورزش یار استان اردبیل  خبر داد و گفت: این صندوق طبق آئین نامه و مقرارت وزارت ورزش وجوانان ایجاد خواهد شد و می تواند برای اعتماد سازی و امنیت خاطر خیرین در راستای کمک و حمایت از ورزش استان اردبیل حائز اهمیت باشد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه نباید خیرین را بعنوان یک کیف پول و عابر بانک نگاه بکنیم گفت: اهمیت سرمایه گذاری خیرین در ورزش، تقویت اخلاقی و روانی اقشار مختلف مردم از جوانان تا افراد سالخورده را سبب می شود. به همین دلیل چنین اقداماتی بدون شک بزرگ و ارزشمند است که باید نگاه ویژه ای به این مسئله شود.

دکتر انوشیروانی با تاکید بر اینکه  ابتدا باید اهمیت این موضوع را اطلاع رسانی و خیرین را شناسایی نمود اضافه کرد: ظرفیت خیرین بزرگترین فرصت برای حمایت از ورزش به ویژه ورزشکاران ، جوانان و هیاتهای ورزشی و به ویژه خود خیرین است چرا که  این مصوبات  قوانین را برای فعالیت خیرین تسهیل می کند

او  نگاه ورزش یاران  را  به افزایش موقعیت سلامت و تحقق نشاط و سلامت جامعه مهم عنوان کرد و گفت این  اقدام فرصتی مناسب  برای استفاده از اوقات فراغت و ایجاد فضاهایی برای رسیدن به قهرمانی و ترویج ورزش همگانی   را به همراه خواهد داشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل  بیان کرد  یکی از مطلوبترین اقداماتی که هر خیر می تواند انجام بدهد کمک به امر ورزش است. چرا که هر زمان کودک، جوان یا سالمندی از امکانات ورزشی استفاده می کند و اسباب سلامت و دوری از فضاهای ناسالم برای آنها فراهم می شود؛ باقیات الصالحات خوبی برای خیرین خواهد بود  .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اداره کل ورزش استان اردبیل وزارت ورزش پول عابر بانک سرمایه گذاری سلامت اوقات فراغت ورزش و جوانان اردبیل کل ورزش وجوانان استان اردبیل جوانان استان اردبیل خیرین ورزش یار مدیر کل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد