Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی نذری اهدایی خیرین موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم، طرح قربانی جمادی الثانی با همکاری فعالان فهمای خراسان شمالی در سبد خانواده‌های نیازمند این استان قرار می‌گیرد.

هاشم شیرازیان، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به توزیع گوشت نذری بین نیازمندان استان، گفت: دوازدهمین مرحله از توزیع گوشت نذری قربانی در  این استان در قالب هزار و ۲۰۰ بسته یک و نیم کیلویی، اهدایی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم و  خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، به  دست نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این مرحله به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) همچون مراحل قبل با مشارکت کانون‌های رابط استان و محوریت فعالان کانون امام سجاد(ع) بجنورد، انجام می‌گیرد و بسته‌های همدلی ارسالی با شناسایی خانواده‌های نیازمند و معرفی آن‌ها توزیع می‌شود.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین  اعلام کرد: پیش از این و در مراحل قبل رزمایش که از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شده، طی کمک مؤمنانه و در قالب این طرح همدلی، بیش از ۱۲ هزار خانواده از بسته‌های گوشت نذری خیرخواهانه بهره‌مند شدند.

شیرازیان همچنین در تکمیل مطالب قبل گفت:  ۱۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون رابط در این امر همدلانه و خداپسندانه مشارکت کردند.

وی همچنین گفت: کانون‌های تعیین شده باید تا هشتم بهمن ماه جاری اسامی سرپرستان خانواده های نیازمند را با اولویت زنان سرپرست خانواده، اعلام و ثبت کنند.

شیرازیان در پایان افزود: در این باره و با هدف اجرای کار تشکیلاتی و شناسایی دقیق نیازمندان در نقاط مختلف استان توسط رابطین کانون های مساجد در شهرستان ها، جلسه‌ای مجازی، دوشنبه شب ۲۷ دی ماه جاری در فضای اسکای روم با حضور این رابطان برگزار شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گوشت نذری خیرین خراسان شمالی ستاد فهما خانواده های نیازمند خراسان شمالی گوشت نذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته ۱.۸ کیلوگرمی گوشت سینه مرغ ۲۶۱ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت گوشت مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته ران بی پوست مرغ ۱۸۰۰ گرم ۲۳۹ هزار تومان است.

قیمت کتف و بال زعفرانی بسته بندی شده در بسته ۸۰۰ گرم ۱۲۸ هزار تومان است. قیمت ران و سینه مرغ ۱.۸ کیلوگرم هم امروز ۲۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت