Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن جعفریان روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر این شهرستان افزود: به ویژه در ادارات باید ترویج روحیه انقلابی‌گری جدی گرفته شود تا مردم بتوانند روز به روز از خدمات مطلوب‌تر بهره مند شوند. 

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم از طریق دستاویز قرار دادن مسائل دینی و ضربه زدن به وحدت اسلامی و سیاسی هستند، اضافه کرد: در اجرای برنامه‌های دهه‌فجر امسال باید تحکیم وحدت بین آحاد جامعه از طریق برنامه‌های فرهنگی خلاقانه دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام جعفریان تصریح کرد: اصل سوم در برنامه‌های دهه فجر نیز مربوط به امیدآفرینی و ایجاد روحیه امید در بین آحاد جامعه است که باید در این دهه به آنها بیش از پیش توجه گردد.

امام جمعه هشترود یادآور شد: دولت جدید با شعار انقلابی‌گری وارد میدان شده است و به این امر نیز افتخار می کند اما باید از این فرصت به بهترین نحو در جهت خدمت‌رسانی به مردم استفاده کند.

به گزارش ایرنا این روزها جلسات برنامه‌ریزی و کمیته‌بندی برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود و جلسه هماهنگی هشترود نیز در امروز، چهارشنبه در دفتر امام جمعه این شهرستان با حضور مسئولان محلی برگزار و «جلیل دین‌محمدی»، خبرنگار ایرنا در هشترود به عنوان مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان انتخاب شد.

برچسب‌ها هشترود وحدت اسلامی مراغه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود وحدت اسلامی مراغه هشترود وحدت اسلامی مراغه دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز دوشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان، اظهار داشت: در طول دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان لرستان برای تقویت برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان لرستان ضروری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ رکن مردم‌محوری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی، جریان‌سازی اجتماعی و ارتقا فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

چگنی نژاد، بیان کرد: برگزاری ده‌ها برنامه جشن و شادی به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد امام رضا (ع) و حضرت شاه‌چراغ (ع)، مراسم جشن روز دختر با حضور خادمان حرم رضوی به همراه برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی در سطح مساجد دارای کانون فرهنگی هنری تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با شب میلاد باسعادت امام رضا (ع) دو برنامه شاخص در شهر خرم‌آباد و در هر کدام از شهرستان‌های استان لرستان یک برنامه با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در سراسر کانون‌های مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090853

دیگر خبرها

  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود