Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت : از اواخر سال ۹۷ بازرسی از بخش‌های مختلف اداره کل و مراکز تابعه پزشکی قانونی استان آغاز شد و در این مدت بیش از ۶۰ بازرسی از این مراکز انجام شده است.

با توجه به اهمیت بازرسی و نظارت بر عملکرد پرسنل و بخش‌های مختلف اداره و مراکز تابعه دستورات لازم در خصوص تشکیل تیم بازرسی صادر شد و از اواخر سال ۹۷ تا کنون بیش از ۶۰ بازرسی که ۲۶ بازرسی در اواخر سال ۹۷ و سال ۹۸، ۲۰ بازرسی در سال ۹۹ و ۱۴ بازرسی در امسال انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش در جهت یکسان سازی گواهی‌های صادره، بررسی مسائل و مشکلات شهرستان، یکسان سازی نحوه تشکیل پرونده و بایگانی، نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بخش معاینات و تشرح و اداری، نظارت بر نحوه حضور پرسنل شهرستان و تعامل و انجام امور مراجعین، شناسایی، بررسی و پیگیری پرونده‌های مشکوک به جعل و پیگیری و اصلاح گلوگاه‌های فساد و استاندارد سازی اقلام تحت اختیار مانند تابلو‌های سردرب اداره، دوربین و سایر تجهییزات از موارد پیگیری شده در بازرسی‌ها بود.

بررسی و پیگیری انجام دستورالعمل‌های ارسالی از سازمان، استاندارد سازی نحوه تشکیل پرونده‌ها و استفاده از اوراق استاندارد، پیگیری مسائل و مشکلات مطرح در شهرستان‌ها با مراجعه قضایی و انتظامی، بررسی نحوه برخورد پرسنل با ارباب رجوع، بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان‌ها و ارائه گزارشات جامع و کامل به بازرسی سازمان از دیگر اقدامات انجام شده است.

با توجه به انجام بازرسی‌های دوره‌ای خوشبختانه شاهد ارتقاء و بهبود کیفیت انجام کار هستیم و با جدیدیت و تداوم این بازرسی‌های به صورت دوره‌ای از تمام مراکز و بخش‌های مختلف اداره انجام خواهد گرفت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی پزشکی قانونی بخش های مختلف اداره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن جوشن عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: انجام فازهای مختلف واکسیناسیون سراسری جمعیت دامی در استان خوزستان به طور کامل رایگان بوده و از دامدار هیچ گونه وجهی دریافت نخواهد شد.

وی افزود: اجرای فازهای مختلف واکسیناسیون با مشارکت اکیپ‌های دولتی دامپزشکی خوزستان و اکیپ‌های بخش غیر دولتی استان و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص به صورت رایگان انجام می‌شود.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خوزستان خبر داد: همزمان با اجرای فازهای مختلف واکسیناسیون در جمعیت دامی استان تیم‌های ویژه‌ای از دامپزشکی استان نظارت میدانی بر این طرح‌ها را به صورت کاملاً سرزده انجام می‌دهند.

وی با اشاره به وجود بیش از چهار میلیون رأس دام سبک و بالغ بر ۳۰۰ هزار رأس دام سنگین در خوزستان گفت: با انجام فازهای مختلف واکسیناسیون در جمعیت دامی استان در طول سال توسط اداره کل دامپزشکی استان توانسته‌ایم ضمن حفظ سرمایه‌های دامی استان نیز نقش کلیدی را در تأمین امنیت غذایی و سلامت جامعه ایجاد کنیم.

کد خبر 6098453

دیگر خبرها

  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی