Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:20:56 GMT

«گِرَمی ۲۰۲۲» بهار آینده برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۴۹۰۸

«گِرَمی ۲۰۲۲» بهار آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی هالیوود ریپورتر، تاریخ و مکان برگزاری شصت‌وچهارمین مراسم اهدای جوایز گرمی که به عنوان اسکار موسیقی شناخته می‌شود، اعلام شد.

این مراسم که پیش‌تر قرار بود روز ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن ۱۴۰۰) در لس‌آنجلس برگزار شود، حالا سوم آوریل (۱۴ فروردین ۱۴۰۱) با اجرای ترور نوآ (Trevor Noah)، کمدین آفریقایی، در سالن ام‌جی‌ام گرند گاردن آرنای لاس وگاس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین بار در تاریخ ۶۴ ساله جایزه گرمی است که این مراسم در لاس وگاس برگزار می‌شود.

جوایز گرمی امسال یک نامزد ایرانی نیز دارد؛ آلبوم منتشر شده از گروه افیون ماه با عضویت حمید سعیدی آهنگساز بین‌المللی کشورمان نامزد دریافت جایزه گرمی برای بهترین آلبوم موسیقی نوین شده است و با دریافت اسکار موسیقی تنها یک قدم فاصله دارد. 

در ماه‌های اخیر گروهی از رویدادهای فرهنگی هنری به دلیل افزایش آمار ابتلای به کرونا ناشی از شیوع سویه اومیکرون، لغو شده یا به تاخیر افتاده‌اند. از جمله رویدادهایی که تحت تاثیر این بحران بهداشتی قرار گرفته‌اند می‌توان به جوایز انتخاب منتقدان، جوایز گاورنر آکادمی اسکار و موسسه فیلم آمریکا اشاره کرد. در این بین جشنواره فیلم پالم اسپرینگز نیز لغو و جشنواره ساندنس مجازی شد.

مراسم گرمی در سال ۲۰۲۱ نیز به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و از ۳۱ ژانویه (۱۲ بهمن ۹۹) به ۱۴ مارس (۲۴ اسفند ۹۹) موکول شد.

به گزارش ایرنا، جایزه گرمی که در اصل جایزه گرامافون نامیده می‌شود یک جایزه موسیقی است که توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط برای شناسایی دستاوردهای صنعت موسیقی ارائه می‌شود. نشان جایزه یک گرامافون طلاکاری‌شده را به تصویر می‌کشد.

مراسم سالانه اهدای جوایز با اجرای هنرمندان برجسته و اهدای جوایزی که محبوبیت بیشتری دارند، همراه است. از بین سه مراسم بزرگ موسیقی جهان، گرمی بزرگ‌ترین آن‌ها است.

اولین مراسم گرمی در ۴ مه ۱۹۵۹ برگزار شد. پس از مراسم سال ۲۰۱۱، آکادمی به بازنگری و بازسازی بسیاری از دسته‌بندی‌های جوایز پرداخت. شصت و سومین مراسم جایزه گرمی در تاریخ ۱۴ مارس سال ۲۰۲۰ در مرکز همایش‌های لس آنجلس واقع در شهر لس آنجلس برگزار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا حمید سعیدی جایزه گرمی لاس وگاس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جایزه گرمی ویروس کرونا جایزه گرمی لاس وگاس جایزه گرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود

سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری از سوی دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، روابط‌ عمومی دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد: این دوره از جایزه ملی تعالی گردشگری با هدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌ بهبود و اجرای پروژه‌های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توأم با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری، ارج‌ گذاشتن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به‌رسمیت‌شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از خصوصی، دولتی یا غیرانتفاعی در زمینه گردشگری، تابستان امسال برگزار می‌شود.

برگزاری جایزه ملی تعالی گردشگری با بهره‌گیری از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کند.

جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری بر مبنای ارزیابی خبرگان صنعت گردشگری و اساتید دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، به بنگاه‌ها و نهادهایی اعطا می‌شود که در کسب نتایج مطلوب در صنعت گردشگری توانمند هستند. تمام بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری در بخش‌های مختلف اعم از اقامت، حمل‌ونقل، تفریح و سرگرمی، آژانس‌های مسافرتی، رستوران و خدمات غذایی و… می‌توانند متقاضی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند