Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم استقلال به ویروس کرونا باعث شد با تصمیم سازمان لیگ دیدار امروز این تیم مقابل پیکان در جام حذفی لغو و به زمان دیگری موکول شود که این موضوع با واکنش برخی از مسئولان تیم پیکان مواجه شد و آنها خواهان شفاف سازی بیشتر در این خصوص شدند.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: بدبینی مسئولان پیکان عجیب است چون دلیلی ندارد که استقلالی‌ها بخواهند صحنه سازی کرده و از بازی کردن طفره بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا مقوله‌ای نیست که بتوان روی آن ریسک و با آن شوخی کرد. به خصوص الان که سویه های جدید آن هم آمده و قدرت شیوع آن بسیار زیاد است.

وی اضافه کرد: پیکانی‌ها که مشکوک هستند و اعتراض می‌کنند، آیا حاضر به پذیرفتن ریسک بازی با تیمی که حتی گفته می‌شود به کرونا ابتلا شده‌اند را دارند؟

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: در شرایطی که اولویت همه کشور و یا بهتر است بگویم همه دنیا بر حفظ سلامت مردم و جلوگیری از اشاعه این ویروس است، باید بد بینی را کنار گذاشت و اولویت را بر مبارزه با کرونا قرار داد و در این خصوص بدبینی را کنار گذاشت. امیدوارم بازی جام حذفی هم بین استقلال و پیکان در زمانی بهتر که از سلامت همه بازیکنان اطمینان حاصل شد انجام می‌شود.

اصغرخانی در خصوص آخرین شرایط آبی پوشان بیان داشت: خوشبختانه استقلال بهترین نیم فصل خود را در سالهای اخیر سپری کرد و با صدرنشینی در نیم فصل کارش را خاتمه داد. نیم فصل دوم رقابت‌ها دشوار تر می‌شود و حفظ موقعیت صدرنشینی تا پایان فصل بسیار دشوار است. از همین رو کادر فنی باید با هوشیاری تمام دست به تقویت تیم بزند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: نقل و انتقالات ابتدای فصل استقلال خوب بود و این را آمار بازیکنان جدید این تیم تایید می‌کند. همه بازیکنان جدید استقلال عملکرد خوبی داشتند و در موفقیت‌های این تیم سهیم بودند. امیدوارم کادر فنی با همان هوشیاری و دقتی که در ابتدای فصل بازیکنان جدید را به خدمت گرفتند در نیم فصل هم بازیکنان تاثیر گذاری را جذب کنند.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص پست‌هایی که این تیم به بازیکن نیاز دارد گفت: این حرف بارها از سوی کارشناسان بیان شده و خود مجیدی هم به آن اشاره داشته است. شاید بیشترین نیاز به یک هافبک بازی ساز که قابلیت بازی گردانی و کارگردانی در میانه میدان را داشته باشد، احساس می‌شود.

مربی سابق تیم‌های پایه استقلال گفت: البته در این پست بازیکنی مثل رضا آذری هست که از تیم‌های پایه آمده و محصول آکادمی باشگاه می‌باشد که مجیدی هم به او اعتقاد دارد. شاید اگر فرصت بیشتری به آذری داده شود او همان گم شدهای باشد که استقلال مدتهاست به دنبالش می‌گردد.

کد خبر 5402844

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران ایوب اصغرخانی لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی تیم فوتبال پیکان تهران فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد سردار آزمون لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال زنان وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال زنان ایران تکواندو ویروس کرونا آبی پوشان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!

موریس موتا پائز امروز به ایران رسید و لیست تیم ملی والیبال کشورمان جهت شرکت در لیگ ملت‌ها اعلام شد.

طرفداری | لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌های والیبال اعلام شد.

لیگ ملت‌های والیبال از ابتدای خرداد ماه آغاز می‌شود و تیم های ملی والیبال، نفرات خود را برای این مسابقات معرفی کرده‌اند. موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی ایران امروز به تهران رسید و حالا لیست تیم ملی برای لیگ ملت‌ها اعلام شده است.

محمد موسوی و امیر غفور از غایبان تیم ملی هستند و البته خودشان نخواسته‌اند تا حضور داشته باشند. ظاهرا تیم ملی والیبال ایران با همدلی دوباره فاصله زیادی دارد.

لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌های والیبال به شرح زیر است:

پاسورها: محمدطاهر وادی، جواد کریمی، علی رمضانی و عرشیا به‌نژاد

سرعتی‌زن‌ها: علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد والی‌زاده، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی و متین احمدی

قدرتی‌زن‌ها: میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، شهروز همایون‌فرمنش، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، علی حق‌پرست، امیرحسین ساداتی، علیرضا عبدالحمیدی

پشت‌خط ‌زن‌ها: امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، بردیا سعادت، مهدی رضایی، محمد بربست و امیرحسین صداقت

لیبروها: محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی و مهران توانا

بیشتر بخوانید: لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌های والیبال؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!