Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شمیرانات گفت: اجرای طرح شهید امانی با نقشه راه پیشگیری از تخلف اجرا می شود و در راستای افزایش رضایتمندی مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی در بازدید میدانی بازار تجریش که با حضور مدیر بازرسی ،مدیریت عملکرد و امورحقوقی همراه بود بر اجرای هرچه بهتر طرح شهید امانی تاکید و اظهار داشت: بازرسین در اجرای طرح شهید امانی که در راستای نظارت بر روند عرضه کالاهای اساسی مردم و قیمت تمام شده است با نگاه پیشگیرانه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شمیرانات بیان داشت: تامین مایحتاج مردم وظیفه دولت است که به مقدار کافی موجود است و نگرانی وجود ندارد . اصناف کالاها را به قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسانند تا دچار تخلف گرانفروشی نشوند.

 ساداتی اذعان کرد: تقویت گشت های مشترک تعزیرات می تواند در جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها  و شهروندان با رضایت خاطر بیشتری به تامین مایحتاج خود بپردازند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کالاهای اساسی دولت شمیرانات تعزیرات سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات بازار تجریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فرخ‌زاد، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان کسب‌وکار علاوه بر این‌که می‌توانند با ورود به درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ شناسه یکتا اقدام کنند، از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اتاق اصناف شمیرانات و بخشداری‌های لواسانات و رودبارقصران، از خدمات میز خدمت نیز در این زمینه بهرمند شوند.‌

براساس این گزارش‌، شناسه یکتا پروانه کسب کدی منحصر به فرد است که برای مجوز فعالیت کسب و کارها و فعالان صنفی صادر می شود.

هدف از ارائه این کد، حذف مجوزهای کاغذی و الکترونیکی شدن صدور جواز کسب است. بنابراین تمامی فعالان اقتصادی که در رسته‌های شغلی و حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، سیاحتی و غیره فعالیت دارند، باید در اسرع وقت این کد را دریافت و استعلام شناسه یکتا جواز کسب را انجام دهند.

کد خبر 6093654

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است