Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدیرعامل باشگاه نساجی را یک جلسه محروم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت  فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی در خصوص اظهارات خلاف واقع ایزد سیف اله پور مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران با رسانه ها به قصد تشویش اذهان عمومی صادر شد.

مدیرعامل نساجی مدعی شده بود پس از پایان بازی با استقلال نسبت به دو بازیکن این باشگاه اعلام شکایت و شکایت از این دو بازیکن را در قالب بازیکنان غیر مجاز به ناظر بازی ارائه کرده که پس از تماس تلفنی با ناظر مسابقه، او به صراحت اعلام کرد شکایتی از سوی سیف اله پور مینی بر استفاده باشگاه اســتقلال از دو بازیکن خارجی غیرمجاز دریافت نکرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  به این ترتیب با ملاحظه گزارش خلیفه سلطان ناظر بازی که در آن به شکایتی اشاره نشده، این گزارش در پرونده کلاسه ۱۳۰۷ مضبـوط می باشد علی رغم فیلم مصاحبه ایشان و اصرار آقای سیف اله پور جهت مصاحبه با اهل رسانه مبنی بر شکایت از دو بازیکن مذکور این کمیته اظهارات آقای سیف اله پور را نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تشخیص داده و وفق مواد ۷۱ با در نظر گرفتن ماده ۹۳ مقررات انضباطی و همچنین تجویز مواد ۵۰ و ۱۱۷ همین مقررات آقای ایزد سیف اله پور را به ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور در کلیه ورزشگاههای فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور طی یک دیدار خانگی برای نساجی مازندران محکوم نموده و باشگاه نساجی مازندران را نیز با توجـه بـه مسئولیت تضامنی ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال جریمه نقدی محکوم می نماید ." این رأی قطعی است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیف اله پور دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روزهای گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند‌.

دیگر خبرها

  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟