Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: جلسه ای میان رئیس مجلس و مسئولان دولتی برای تصمیم گیری در مورد ارز ترجیحی برگزار نشده است.

طبق گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق،  در نشست خبری با اسحاب رسانه گفت: جلسه ای میان رئیس مجلس و مسئولان دولتی برای تصمیم گیری در مورد ارز ترجیحی برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو روز گذشته، برخی رسانه ها از برگزاری نشستی میان محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بررسی بسته پیشنهادی حذف ارز ترجیحی خبر داده بودند.

این در حالی است که سخنگوی کمیسیون تلفیق از تشکیل یک کارگروه برای بررسی حذف یا تعیین نرخ ارز ترجیحی خبر داده بود.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مسعود میرکاظمی محمدباقر قالیباف رحیم زارع ارز 4200 تومانی محمد مخبر حذف ارز 4200 تومانی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ارز ترجیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود

دومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عصر امروز به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

مخبر در این جلسه با گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار داشت همه ما مدیون تلاش‌ها و زحمات معلمان هستیم و تمامی پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور آثار خدمات و زحمات معلمین است.

وی با تأکید بر اینکه باید از انگیزه‌های مادی، معنوی و شغلی معلمان مراقبت شود، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در برنامه‌های آموزش و پرورش موفق باشیم ابتدا باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم چراکه این عزیزان در حقیقت مجری تصمیمات و برنامه‌ها برای آموزش و پرورش دانش آموزان هستند.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین بر ضرورت بکارگیری روش‌های نوین آموزشی و تربیتی تأکید کرد و گفت: لازم است از روش‌های جدید و بروز در حوزه آموزش برای تحقق اهداف آموزش و پرورش استفاده کنیم.

مخبر در ادامه با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در جلسه درخصوص بازماندگان از تحصیل، گفت: جذب بازماندگان از تحصیل نیازمند مشارکت و حضور فعالانه مردم و خیرین کشور است و با اتکا به این ظرفیت بزرگ می‌توانیم گام‌های مؤثری در جهت جذب بازماندگان از تحصیل برداریم.

وی آموزش و پرورش را موتور پیشران کشور توصیف کرد و با تأکید بر اینکه دستیابی به پیشرفت و توسعه بدون توجه به آموزش و پرورش تصوری خام و نادرست است، از وزیر آموزش و پرورش خواست گزارشی جامع و دقیق از آمار بازماندگان از تحصیل تدوین شود و آیین‌نامه‌های مرتبط با انسداد بی‌سوادی هرچه سریع‌تر نهایی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وارد مرحله اجرا شود.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: به هر میزان که در بخش آموزش و پرورش هزینه کنیم در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری است که بهره‌وری بسیار بالایی دارد چراکه هیچ سرمایه‌گذاری تا این حد توجیه اقتصادی ندارد.

مخبر همچنین با اشاره به اقدامات و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش در جهت مهارت‌آموزی، کارهای انجام شده را مثبت ارزیابی کرد و گفت: توجه به اوقات فراغت دانش‌آموزان موضوعی بسیار پراهمیت به‌شمار می‌رود و مهارت‌آموزی یکی از بهترین ابزارها برای پرکردن اوقات فراغت و رشد دانش‌آموزان است.

در این جلسه که وزیر آموزش و پرورش، وزیر دادگستری، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رییس سازمان امور اداری و استخدامی، رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند، گزارشی از 6 پروژه ملی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارائه شد و اقدامات صورت گرفته در راستای مهارت آموزی و انسداد مبادی بی‌سوادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست همچنین راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل، شناسایی دلایل دوری از مدرسه، جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و انسداد مبادی بی‌سوادی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد وزارت آموزش و پرورش به همراه دستگاه‌های مرتبط برنامه‌ای جامع برای جذب بازماندگان از تحصیل و انسداد مبادی بی‌سوادی تدوین و در جلسه آتی ارائه کند.

همچنین در این جلسه مقرر شد آیین‌نامه‌های مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش هرچه سریع‌تر تدوین شود به نحوی که وظایف دستگاه‌ها، برنامه مشارکت مردم و خیرین و سایر جزئیات مربوطه در آن لحاظ شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا