Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین کلانی از پیشکسوتان فوتبال کشور همچنان اعتقاد دارد که کارشناس خبره فوتبال نیست و نمی تواند پست یا سمت خاصی را قبول کند. آخرین مصاحبه کلانی را در زیر می‌خوانید:

*عزیزی خادم باز هم با من صحبت کرد و گفت که حتماً در کمیته فنی باشم. همان جا به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کردم به دلایل خاصی که دارم نمی‌توانم حضور فعالی در کمیته فنی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سن و سال من اجازه حضور فعال در این کمیته را نمی‌دهد.

حسین کلانی گفت:

*من واقعاً کارشناس ویژه‌ای برای فوتبال ملی و باشگاهی نیستم که بخواهیم آنالیز جامع و کاملی درباره عملکرد آنها داشته باشم. این جایگاه باید برای متخصصان امور فنی باشد نه من که فقط کسوت دارم. من از لطف مجموعه فدراسیون و ادبیات بسیار ویژه‌ای که به کار بردند تشکر می‌کنم اما حضورم هیچ کمکی به فوتبال ملی نمی‌کند و از آنها عذرخواهی کردم.

حسین کلانی گفت:

*من هرچه می گویم بابت اطلاعاتی است که از رسانه‌های محترم می‌گیرم و به همین خاطر در جایگاهی نیستم که قضاوت کنم. فقط سوالاتی دارم که چرا باید سال‌ها مشکلات ملی و باشگاهی سر جای خودش بماند. تاج در دوران ریاست خود نشان داد برای حل مشکل تلاش می‌کند اما چرا کار اساسی برای پایان دادن به این مشکلات رقم نخورد؟

حسین کلانی گفت:

*درباره انتقادات از بیژن ذوالفقار نسب به دلیل بی اطلاعی از مشکلات باشگاه پرسپولیس باید بگویم ذوالفقار نسب هم مثل من اطلاعاتش را از اطرافیان می‌گیرد و باید به او وقت داد تا اطلاعات خود از پرسپولیس را به روز رسانی کند! من از او گلایه‌ای ندارم چون مشاور وزیر است و وزیر ورزش نیز مداوم می‌گفت که پیگیر ماجرا شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسین کلانی عزیزی خادم حسین کلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس